أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۵۹۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
درحالی برخی علت حضور نیافتن حریف فلسطینی سجاد گنج‌زاده در مسابقات جاکارتا را به مسائل غیرورزشی گره زدند که خود «رزاق طنطیش» از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و تصاویری از سلفی‌هایش با قهرمانان کاراته ایران در رقابت‌های گذشته را در اختیار ما قرار داد.

به گزارش پایگاه 598، هفته گذشته و در رقابت های کاراته بازی های آسیایی «سجاد گنج زاده» در وزن به اضافه ۸۴ صاحب مدال طلا شد، اما حاضر نشدن رزاق طنطاش، حریف فلسطینی وی در اولین دیدارش حاشیه‌هایی را در فضای مجازی به وجود آورد.

 

برای پیدا کردن علت واقعی غیبت این ورزشکار فلسطینی به سراغ شخص «رزاق طنطیش» رفتیم. وی در اینباره به خبرنگار فارس گفت: ماه‌ها برای مسابقات جاکارتا تلاش کرده بودم، آرزو داشتم به اندونزی سفر کنم اما از آنجایی که من در غزه زندگی می‌کنم و غزه هم در محاصره صهیونیست‌هاست نتوانستم به این کشور سفر کنم.در واقع اسرائیل مانع از سفرم شد.

طنطیش در پاسخ به این سوال که برخی علت عدم حضورت در مقابل ایران را مسائل غیرورزشی عنوان کرده بودند، تاکید کرد: من واقعا از این موضوع ناراحت شدم و جا دارد به قهرمانان ایرانی موفقیتشان در این رقابت‌ها را تبریک بگویم.

طنطیش همچنین برای اثبات گفته‌هایش و اینکه هیچ مشکلی با ایرانیان ندارد، تصاویر سلفی خودش با کاراته کاران ایرانی که ماه گذشته و در حاشیه برگزاری پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ که در اردن گرفته بود را در اختیار خبرنگار فارس قرار داد.


از سمت راست رزاق طنطیش با امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری و ذبیح‌الله پورشیب(اعضای تیم ملی کاراته ایران)

نکته دیگر در اثبات این موضوع آن که در خبر اعزام تیم کاراته فلسطین به جاکاراتا که کمیته ملی المپیک این کشور منتشر کرده نه تصویر و نه نام رزاق طنطیش دیده نمی‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها