کد خبر: ۴۴۶۶۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
با برد در ورزشگاه آزادی؛
تیم فوتبال پرسپولیس نوار بردهای متوالی تیم الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا را قطع و این تیم مدعی را از دور این مسابقات حذف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر رفت و توانست در حالی که با یک گل عقب بود، نتیجه را ۳ بر یک به سود خود تمام کند و به مرحله نیمه نهایی برسد.

تیم قدرتمند و مدعی الدحیل قطر پیش از این موفق شده بود به ۹ پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا برسد و رکوردی خاص از خودش در این فصل از مسابقات آسیایی بر جای بگذارد. با این حال باخت این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، باعث شد تا تاریخ سازی تیم قطری در همین مرحله یک چهارم نهایی متوقف شود.

پرسپولیس هم در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا رکوردی خاص دارد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مرحله گروهی در ورزشگاه آزادی موفق شدند تیم های نسف قارشی ازبکستان، الوصل امارات و السد قطر را شکست بدهند.

پرسپولیسی ها در مرحله یک هشتم هم در بازی برگشت موفق شدند تیم الجزیره امارات را حذف کنند و امشب هم با برد مقابل الدحیل، به رکورد شکست ناپذیری در ورزشگاه آزادی در این فصل از مسابقات آسیایی ادامه دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها