أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
حمله این گروهک تروریستی به رژه نیروهای مسلح خوزستان و تیراندازی عوامل این گروهک به سوی مردم که منجر به شهادت جمعی از هموطنان شد با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد و شامگاه گذشته هشتگ "خوزستان جان ایران" به یکی از چند هشتگ داغ توییتر فارسی تبدیل شد.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته و در پی حمله تعدادی از اعضای گروهک تروریستی الاحواز به رژه نیروهای مسلح در استان خوزستان تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند و جمعی نیز مجروح شدند.

حمله این گروهک تروریستی به رژه نیروهای مسلح خوزستان و تیراندازی عوامل این گروهک به سوی مردم که منجر به شهادت جمعی از هموطنان شد با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد و شامگاه گذشته هشتگ "خوزستان جان ایران" به یکی از چند هشتگ داغ توییتر فارسی تبدیل شد.

آسید پویان حسین‌پور کینه استکبار از ایستادگی مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس را دلیل این حمله دانست و نوشت: هشت سال حمله بعثی‌ها، باعث نشد که خوزستان فرو بریزد. حمله امروز تروریست‌های الاحوازیه به خوزستانی‌ها، ثابت کرد که استکبار، از ایستادگی اهالی دیار مقاومت، کینه به جان و دل گرفته است چرا که #خوزستان_جان_ایراناست..

علی رجبی خبرنگار خبرگزاری مهر هم از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و ضمن یادآوری مشکلات خوزستان از مسئولان خواست تا برای حل این مشکلات اقدام کنند، او در صفحه توییتر خود نوشت: بخشی از رخدادهای امروز ناشی از تفکر مرکزگرای دولت‌هاست که باعث عقب‌ماندگی برخی از شهرهای استان خوزستان در شاخص‌های توسعه‌‌ای شده. اگر #خوزستان_جان_ایراناست -که هست-؛ در عمل هم اثبات کنید و ریشه فقر و تبعیض رو بخشکونید.

هانی هاشمی هم با انتشار تصویر زیر نوشت: بنازم من به خوزستان به اقوام برومندش/ به ایل بختیاری ُو عربهای هنرمندش/ به دزفولی ِ خوش لهجه به آبادانی ِ خونگرم/ به اهوازی پر شور و نجیب و بی همانندش...

پیمان طالبی شاعر آیینی کشورمان هم با انتشار چند بیت از اشعار خود به رخداد روز گذشته واکنش نشان داد؛ طالبی در صفحه شخصی‌اش در توییتر نوشت: همین پایان خوش بی شک برای ماست آغازی/ سر گردان سلامت گر رود از دست سربازی/ وطن خون تو چون کارون بعید است اینکه بند آید/ چگونه با تنی زخمی چنین پرشور می تازی؟

کاربر امیر اکبری در صفحه توییتر خود نوشت: و #خوزستان_جان_ایراناست دیار شیران و شیرمردان چشم و چراغ ملت و قلب ایران

امیر نجفی هم با انتشار تصویر زیر نوشت: نه الان که از 30 سال پیش #خوزستان_جان_ایراناست

کاربر komeil هم در صفحه توییتر خود نوشت: بس كه #خوزستان_جان_ایرانبود وقتي عده اي اعلام كردند پول براي تامين مهمات و سلاح هاي جبهه جنوب نداريم ؛ زن هاي ما طلاهايشان را براي خوزستان دادند، عده اي با بيل و كلنگ از شهرهاي دور و نزديك رفتند خوزستان شوخي كه نيست #خوزستان_جان_ایراناست.

محمد علی محمدی هم نوشت: #خوزستان_جان_ایراناست و اعراب ایرانی چون نگینی بر خاتم خوزستان می درخشد.

کاربر خوش‌ذوقی هم ضمن ویرایش تابلو معروف ورود به خرمشهر و تغییر جمعیت تابلو نوشت: به خوزستان خوش آمدید جمعیت ۸۰ میلیون نفر/۳۱شهریور ۱۳۹۷#حمله_تروریستی_اهواز

مازیار ناظمی هم با انتشار تصاویر سربازان و پاسداران و ارتشی‌هایی که در حال امدادرسانی به مردم حاضر در صحنه هستند نوشت: امشب به سخنگوی ارتش که زمانی ( سال ۱۳۷۲ افسروظیفه بودم ) فرمانده من بود پیشنهاد کردم به این قهرمانان ملی و فرشته های نجات مردم ، مدال شجاعت و لیاقت بدهید ، افتخار می کنم روزگاری لباس مقدس این بزرگان را بر تن داشتم #تروریست_کودک_کش#خوزستان_جان_ایران

کاربر پروفسور گارودی هم نوشت: احمق ها! اقلاً بخت سیاه خود را جای دیگری محک می زدید؛ #خوزستان_جان_ایراناست و امتحان خود را نه ۸ دقیقه که ۸ سال پس داده است.

کاربر علی سیستانی هم نوشت: هر اتفاقی تو ایران بیوفته حتی اگر آسمون آتش بباره مطمئن باشن امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد و این منشا فساد بدست فرزندان سلمان ازبین خواهد رفت ان شاء الله #خوزستان_جان_ایران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها