أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
یکصد و سی‌ و یکمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه؛
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه یک بار از سیف تحقیق شده و اگر نیاز باشد باز هم از وی تحقیق می‌شود، گفت: ولی‌الله سیف ممنوع‌الخروج است.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به پرونده رئیس سابق بانک مرکزی گفت: پرونده سیف در حال رسیدگی و تحقیق بوده و این فرد ممنوع‌الخروج است.

وی ادامه داد: یکبار گفته‌ام یکبار از این فرد تحقیق شده و اکر لازم باشد دوباره تحقیق می‌شود از بانک مرکزی و غیربانک مرکزی هم متهم در این پرونده است. ایشان «سیف» ممنوع‌الخروج است.

محسنی اژه‌ای درخصوص سرنوشت پرونده واردات خودرو و رسیدگی به اتهامات میثم رضایی گفت: امیدوار بودیم در دادگاه‌های ویژه‌ای که تشکیل شده با سرعت کار را انجام دهند، امیدوار بودیم حکم ۳۵ نفر تا قبل از تاسوعا مشخص شود. امیدواریم تا آخر هفته حکم ۳۵ تا ۳۶ نفر صادر شود.

وی افزود: در خصوص میثم رضایی پرونده در حال تحقیق است و به دادگاه نرفته است و چند متهم دیگر غیر از این فرد وجود دارد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: از پرونده‌های واردات خودرو یک پرونده به دادگاه رفته و البته دادگاه نواقصی دیده و خود دادگاه در حال تحقیق است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در مورد سازمان صمت ۴ نفر از کارمندان بازداشت هستند اما هنوز پرونده دادگاه نرفته است.

معاون اول قوه قضاییه در مورد برخورد قضایی امیر مقصودلو ملقب به تتلو گفت: طبیعی است کسانی که تبعه ایرانند و اقدام مجرمانه انجام دهند چه در داخل و چه خارج از کشور قابل تعقیب هستند.

وی افزود: اما فعلا این فرد در دسترس نیست اگر ضرورت داشته باشد غیابی محاکمه می‌شود اگر نه منتظر می‌شوند به ایران بازگردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها