کد خبر: ۴۴۷۲۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۷
در انتقام حادثه تروریستی اهواز؛
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی اخیر اهواز مقر تروریست‌ها و سران گروهک‌های تکفیری را در شرق فرات در سوریه هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار داد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روابط عمومی کل سپاه از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه را با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین بامداد امروز توسط یگان موشکی نیروی هوا فضا خبر داد.


بنا بر این گزارش و بر اساس اطلاعات اولیه، شمار بسیاری از تروریست های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی کشته یا زخمی شدند.

لینک دانلود

در اولین ساعات بامداد امروز، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پاسخ به حمله تروریستی اخیر در اهواز که توسط عناصر وابسته به گروهک های تکفیری صورت گرفت، با چند فروند موشک بالستیک زمین به زمین، مقر سرکردگان تروریستها در کشور سوریه (شرق فرات) را هدف قرار داد.

بنا بر تصاویری که به صورت غیررسمی در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد سپاه در این حمله لااقل از تعدادی از موشک های میان برد ذوالفقار خود نیز استفاده کرده است.

این موشک ها با عبور از آسمان عراق، به شرق فرات در سوریه اصابت کردند.

سپاه پاسداران یک سال قبل نیز در پاسخ به حملات تروریستی داعش در تهران، با 6 فروند موشک، مقر آنها در دیرالزور را با موشک های ذوالفقار و قیام هدف قرار داده بود.

موشک ذوالفقار 750 کیلومتر و موشک قیام نیز 800 کیلومتر برد دارند.


* حمله 7 پهپاد بعد از شلیک 6 موشک

دقایقی پس از شلیک موشک های سپاه به سمت مقر تروریستهای تکفیری در البوکمال سوریه، 7 فروند پهپاد نیز مقرهای تروریستها در این منطقه زیر آتش گرفتند.

نوع هواپیماهای بدون سرنشین در این عملیات اعلام نشده است.

در این عملیات بخش زیادی از زیرساخت ها و تاسیسات تروریستها از بین رفته است.

لینک دانلود گزارش صدا و سیما از لحظه شلیک موشک‌های سپاه به مقر سرکردگان حمله تروریستی اهواز در سوریه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها