کد خبر: ۴۴۷۹۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۶ مهر ۱۳۹۷
عجایب و شگفتی های ارمنستان شاید کمتر کسی راجب این پل شنیده باشد در اینجا میخواهم از این منطقه عجیب و پل شیطانی برایتان مطالبی را توضیح دهمبه نظر من ، باید رفت و با چشم خود دید! باید از نزدیک لمس کرد وبا تمام وجود لذت برد و  انرژی مثبت گردش در آن محیط را تا ابد به خاطر سپرد. پل شیطان ارمنستان یکی از آن مکانهایی است که حتما باید قبل ازمرگ آن را دید.


حالا چرا پل شیطان؟

طبیعت شگفت انگیز با مناظر فوق العاده و آثار معجزه آسایی است که بخشی جدایی ناپذیر از میراث طبیعی جهان است. و اما پل شیطان . بله، پل های بسیاری در جهان با آن نام وجود دارد، به عنوان مثال در سوئیس، فرانسه، بلغارستان و غیره .

پل "شیطان در قبرستان رودخانه وورتان واقع شده و طول آن تقریبا ۳۰ متر است. این در عمیق ترین قسمت یخ زده در عمق ۷۰۰-۸۰۰ متر واقع شده است. در آن قسمت، زاویه ای خیلی ضعیف است که حتی اشعه های خورشیدی قادر به نفوذ به پایین آب و هوای آن نیستند. یکی از بناهای تاریخی طبیعت، پل شیطان است. و در یک دره عمیق واقع شده است در اطراف بسیاری از چشمه های کوهستانی که آبهای آن سنگ های دره را با رنگ های صورتی، زرد و سبز در آورده است. درباره تور لحظه آخری ارمنستان  و فیلم هتلهایش و دیدنیهایش در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.


Carahunge

Carahunge که "Zorats Karer” هم نامیده می شود استون هنج ” Stonehenge” ارمنستان است که در انگلستان به "fellow” معروف است که اصلیت و طرز کارش برای همه بازدید کنندگان سوال است. در جنوب ارمنستان، در مرز اتحاد جماهیر شوروی ، انرژی عارف "زوراتس کارر" به طور مداوم موجب کنجکاوی همه جهان شده است. این اثر تاریخی، شامل نحوه چینش سنگ ها، کیسه های دفن شده و سنگ های ایستاده به نام menhirs) ) می باشد. حتی در نگاه اول نمی توانید تصور کنید که صخره های پیچیده قبلا در قرن های پیش رصدخانه بوده است. حتی روایت شده است که در زمان های قدیم این رصدخانه بزرگ ترین رصدخانه جهان بوده است. اما این مطلب هنوز ثابت  نشده است. اما چیزی که بسیار شما را متحیر خواهد کرد همان عجیب بودن فضاست.


جرموک و آب گرم و گاز دار:

جرموک یک شهر آرام آرام است، که داراب آب و هوای عالی، طبیعت خیره کننده و آب معدنی شفا است. بسیاری از بازدیدکنندگان جرموک برای مقاصد درمانی به آنجا میروند و این شهر را به عنوان یک شهر برای استراحتگاه ها در نظر می گیرند. شما همچنین می توانید به ایستگاه های مختلف آب بروید که در آن شما می توانید آب درخشان تازه را در دمای مختلف تغییر دهید. در کل، در Jermuk حدود ۴۰ سرامیک ، معدنی در بالا آن قرار دارد. یکی دیگر از جاذبه های اصلی شهر، آبشار Jermuk است که این آبشار در ارتفاع ۶۸ متری است.

افسانه جرموک

در سال های گذشته، در جنگل جرموک، حیوانی را شکار کردند. یکی از شکارچیان، این حیوان را با یک ضربه زخمی نمود. حیوان وحشی که زخمی شده بود، شروع به فرار نمود و شکارچی هم به دنبال او دوید. آن حیوان به محض دیدن رودخانه، خود را به آن انداخت و به طور معجزه آسایی سلامت از آب بیرون آمد و به سرعت به سوی جنگل فرار کرد ممکن است شنیده باشید که آب ارمنستان یکی از پاک ترین و گوارا ترین آب ها در دنیا می باشد.

در واقع آب ارمنستان از چشمه لوله کشی شده و به همین دلیل می توان این آب را مستقیم نوشید و نیازی به جوشاندن آن نیست که برای مسافران تور ارمنستان جالب است. مردم محلی احترام خاصی به آب می گذارند و افسانه های بسیاری در مورد آن تا کنون گفته شده است. در این مطلب، سعی کرده ایم برای اطلاعات بیشتر مسافران تور ارمنستان که از این کشور دیدن می کنند، افسانه ها و توضیحاتی در مورد این مایع حیاتی قرار دهیم.

Sevsar

از دیگر مدارکی  که می توان از عجایب ارمنستان نام برد، اثر باستانی گغارکونیک رصد خانه Sevsar می باشد. سنگ نگاره های باستانی یافت شده در دامنه های کوه Sevsar "سیاه کوه"، واقع در استان گغارکونیک از جاذبه های عجیب هستند که همواره برای مسافران جالب توجه بوده اند. واقع در مرز استان گغارکونیک، شمال ارمنستان، برخی از محققان منشاء نقاشی سنگ را به ورود بیگانگان ربط داده اند. اما باور کردن اینکه مردم در قرن سوم بدن انسان را روی سنگ ها حک کنند سخت است. نشانه های حک شده در سنگ نواره ها واضح اند اما پیغام واقعی آن ها هنوز مشخص نیست. اما باستان شناسان در حال جست و جو و کشف این معمای عجیب هستند.

سنگ  اژدها در کوه Geghama

سنگ هایی که شبیه اژدها هستند، از اژدهای افسانه ای الهام گرفته شده اند که طبق روایات و افسانه ها راه آب را بسته بودند موجب از خود گذشتگی انسان ها برای دسترسی به آب شوند. سایر تورها مانند تور ارزان ارمنستان و همچنین تور اروپا در سایت موجود است.


همچنین وجود اسکلت های دیناسورها به ما یاد آوری می کند که شاید این داستان غیر واقعی نباشد. حفره های عمیق که به دور از آتشفشان هستند ما را به فکر کشف رازهای این مکان می اندازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها