کد خبر: ۴۴۸۰۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۳۰ مهر ۱۳۹۷
اولین گروه از زائران افغانستانی اربعین حسینی از شهرهای هرات و قندهار از طریق مرز دوغارون وارد ایران شدند و در هنگام ورود به خاک این کشور مورد استقبال مسئولان شهر تایباد و نیروهای هنگ مرزبانی استان خراسان رضوی قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه 598، اولین گروه از زائران افغانستانی اربعین حسینی از شهرهای هرات و قندهار از طریق مرز دوغارون وارد ایران شدند و در هنگام ورود به خاک این کشور مورد استقبال مسئولان شهر تایباد و نیروهای هنگ مرزبانی استان خراسان رضوی قرار گرفتند.

این زائران افغانستانی که تعداد آن‌ها به صدها نفر می‌رسد، عصر روز گذشته وارد مشهد مقدس شدند و در مهمان‌سرای شهید کاوه در بلوار وکیل‌آباد مشهد مورد استقبال و پذیرای خادمین اربعین حسینی قرار گرفتند.

زائران افغانستانی اربعین شب گذشته را در مهمانسرای شهید کاوه سپری کردند و بعد از زیارت امام رضا(ع) راهی مرز شلمچه خواهند شد و در آنجا نیز توسط موکب‌های خادمین حسینی مورد پذیرایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش فارس، بنا بر گفته مسئول بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران، همانند سال‌های گذشته زوار حسینی که از داخل افغانستان به مشهد مقدس مشرف می‌شوند مورد پذیرایی قرار خواهند گرفت و در مهمانسرای شهید کاوه این شهر اسکان داده خواهند شد و تمام امکانات این مهمانسرا در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

ظهوری گفت: پذیرایی از زوار افغانستانی در مهمان‌سرای شهید کاوه توسط بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران و با همکاری سپاه امام رضا(ع)، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد انجام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها