کد خبر: ۴۵۰۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۳۰ آذر ۱۳۹۷
دکتر جلیلی با حضور در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر، در نشست بصیرتی با حضور بازرسان این دفتر ایراد سخنرانی کرد.
به گزارش پایگاه 598، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش مهم شورای نگهبان در صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس عنوان کرد: چه در انتخابات ۹۶ و چه در انتخابات سال‌های ۷۶ و ۹۲، این شورای نگهبان بود که از آرای مردم صیانت کرد؛ در فتنه سال ۸۸ نیز از حق الناس دفاع کرد و نگذاشت تا آرا مردم وتو شود.

نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی با توضیح اهمیت نقش ناظران در قانون، نظارت دقیق بر اجرای قوانین را یک مسئولیت بزرگ دانست و گفت: بنای جریان انقلابی در دوره‌های مختلف آن بوده که هروقت رقیب آن‌ها پیروز شد، به خاطر اعتماد به سازوکار انتخاباتی در کشور به او تبریک میگوید، اما جریان فتنه انتخابات را تا جایی قبول دارند که کاندیدای مورد نظرشان رای بیاورد.

جلیلی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما در شهر‌های مختلف انتخاباتی است، پاسخ داد: اگر وظیفه جریان انقلابی و آحاد جامعه آنست که منفعل نباشند، پس میبایست سایه به سایه مسائل کشور را در حد وسع خود و در چهارچوب قانون دنبال کرد. در آنجایی که دیده میشود یک کار خطایی در حال شکل گیری است باید آن را تصحیح کرد ولو تصور مردم آن باشد که آن اتفاق برایشان خوب است. به همین تناسب کار خوب را تائید و کار‌های ناقص را تکمیل کنند.

دبیرسابق شورایعالی امنیت ملی افزود: برخی میگویند حرف صحیح نزنید و نسبت به آینده کشور منفعل باشید، چون ممکن است از این صحبت‌ها برداشت انتخاباتی شود؛ خب بشود! نسبت به مسائل امروز کشور موضع نگیریم و آن‌ها را پیگیری نکنیم با این بهانه که ممکن است تصور شود کار انتخاباتی میکنم؟!

مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دفتر امام جمعه شهر بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده محترم، ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

در این جلسه، آیت الله صفایی بوشهری به تشریح فعالیت‌های نیرو‌های انقلابی در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در استان بوشهر پرداخت.

پس از آن دکتر جلیلی در جمع برخی فعالان فرهنگی و طلاب بوشهری حاضر شد.

وی در این نشست با تاکید بر عملی کردن ایده‌های انقلابی و چشاندن شیرینی خدمت به ذائقه مردم به جای اکتفا به شعار را وظیفه نیرو‌های فعال استان‌ها در حمایت از انقلاب اسلامی دانست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مطلوب آنست که نیرو‌های خودجوش انقلابی در سطح استان خود و یا با پیگیری موضوعات ملی ظهور و بروز مشخص داشته باشند و طبق تشخیص صحیح اولویت هایش تعریف پروژه کنند.

جلیلی در انتهای سخنانش تصریح کرد: کار انقلابی زمانی ثمر خواهد داد که مردم شیرینی آن را بچشند و نه اینکه تنها ادعای شیرینی آن را بشنوند. یک نیروی انقلابی در قبال مشکلات جامعه مسئولیت میپذیرد و برای آن هزینه میدهد؛ هنر شهدا همین بود. جان خود را هزینه میکردند و این هزینه‌ها را سرمایه‌ای برای انقلاب میدانستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها