کد خبر: ۴۵۰۷۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۰ دی ۱۳۹۷
با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان:
در حالی که دو ماه از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان می گذرد اما همچنان مدیران زیادی هستند که به دنبال ادامه تصدی پست‌های خود در دو سه یا چهار شرکت و سازمان و سمت کمافی السابق هستند. موضوعی که باید نهادهای نظارتی فکری به حال آن بکنند.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که دو ماه از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان می گذرد اما همچنان مدیران زیادی هستند که به دنبال ادامه تصدی پست‌های خود در دو سه یا چهار شرکت و سازمان و سمت کمافی السابق هستند. موضوعی که باید نهادهای نظارتی فکری به حال آن بکنند.

در این خصوص آقای نجات امینی یکی از شاخص های بارز در تعلل در اجرای قانون هستند به طوری که اسناد و مدارک نشان می دهد گویا ایشان هم دوست ندارند پستهایی مانند معاون سرمایه گذاری و اقتصادی صندوق بازنشستگی کشور، عضویت در هیات مدیره بانک رفاه کارگران و عضویت در هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس را به این سادگی‌ها رها کنند.



مدیری که البته قاضی مرتضوی وقتی در سازمان تامین اجتماعی مدیرعامل بود وی را به عنوان عضو هیات مدیره بانک رفاه منصوب کرد و هم‌اکنون هم با نامه‌نگاری‌های متعدد و دستورالعمل های دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و همچنین دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  به وی و دیگر موارد مشابه که 48 ساعت برای تسویه حساب و ترک امور وقت داده اند، همچنان دوست ندارد صندلی مدیریت و خدمت به مردم شریف و انقلابی را به هیچ وجه از دست بدهند!

سایر اسناد و مکاتبات در این خصوص در پایگاه ۵۹۸ موجود می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها