کد خبر: ۴۵۱۲۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۰ دی ۱۳۹۷
دستگاه قضا در کنار رسانه های انقلابی علیه فساد اقتصادی؛
از زبان کس دیگر گفته شد. حرف هایی که چند سال است ما می زنیم و بابتش مدت هاست زیر فشاریم. میلاد گودرزی سردبیر شهرداد آمد ...
به گزارش پایگاه 598، از زبان کس دیگر گفته شد. حرف هایی که چند سال است ما می زنیم و بابتش مدت هاست زیر فشاریم. میلاد گودرزی سردبیر شهرداد آمد در برنامه معروف و انقلابی پایش و از ریشه فسادها گفت. از اینکه سلطان واقعی سکه، بانک مرکزی است نه کسی که سکه خرید. از این گفته که سلطان واقعی قاچاق، خود گمرک است. همانی که بولتن نیوز بارها فریادش را سر داده است. و جالب تر اینکه مثال های میلاد گودرزی، همان ادله ایست که ما بارها با اسناد و مدارک مختلف به آنها اشاره کردیم. از جا زدن ضایعات شیشه بجای کریستال که باید آنرا یکی از قلل قاچاق در تاریخ ایران دانست تا وارد کردن 7 هزار کیلو شال و روسری به عنوان بار مسافری.

به گزارش بولتن نیوز، حضرت آیت الله آملی لاریجانی، رئیس محترم قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام! به داد ما برسید. این چگونه رسیدگی به داد مردم است که وقتی بولتن نیوز فریادش را برمی آورد با انواع هجمه ها و فشارها مواجه می شود. اما دیگران می توانند آنها را بگویند و ان شاء الله که برای آنها مشکلی ایجاد نمی شود؟ حضرت آیت الله آملی لاریجانی! ما از شما و خصوصا دستگاه زیر دست شما توقع داریم یکبار برای همیشه جواب ما را بدهد که مگر بولتن نیوز، چیزی غیر از این حرف ها را زده بود که اینگونه از سوی دستگاه های نظارتی تحت شدیدترین فشارها قرار گرفت تا جایی که شش ماه، لغو فعالیت شد؟

حضرت آیت الله آملی لاریجانی! همین جا و به طور رسمی عنوان می کنیم که بولتن نیوز آماده است در هر جایی که دستگاه محترم قضایی اعلام بفرماید حضور پیدا کرده تا برای چندمین بار، تک تک ادعاها و مطالبی که پیرامون قاچاق کالا و سایر اخبار و گزارشاتی که در مورد فسادهای اقتصادی و اداری منتشر کردیم را بررسی کرده و اگر یک مورد آن دارای خلل و فرجی بود، همه حرف هایمان را پس بگیریم. چه اینکه مگر غیر از این است که مطالب عنوان شدن در برنامه پایش و پیش از آن در خبرگزاری هایی مانند مهر و تسنیم، همان هایی است که ما در بولتن نیوز منتشر کردیم؟ آنهم با سند و مدرک؟

 حضرت آیت الله آملی لاریجانی! بولتن نیوز از آن جمله رسانه هایی است که همواره خود را بدهکار جمهوری اسلامی دانسته و به همین دلیل، در انواع و اقسام حوادث پیش آمده، اگر نگوییم جزو پیشتازان دفاع از حریم نظام در عرصه رسانه ای که باید بگوییم یکی از موثرترین رسانه ها در این حوزه بوده است. و بابت همین است که بارها از سوی معاندان جمهوری اسلامی مورد حمله سایبری قرار گرفته و سرور بولتن نیوز را به دفعات مکرر هک کردند یا از دسترسی خارج نمودند.

 بولتن نیوز حدود پانزده سال است که از زمان تاسیس آن میگذرد و در طی این مدت فراز ونشیب های بسیار داشته. بولتن نیوز در برهه های مختلف و در دولت های گوناگون، با رعایت موازین شرعی و انقلابی و قانونی از عملکردها و دستاوردهای نظام و همه دولت ها بدون توجه به گرایش سیاسی افراد و مدیران به حق دفاع کرده و تا توانسته از جریانات سیاسی دوری جسته و همیشه به حداقل ها قانع بوده است.

از فتنه 88 گرفته که در آن ایام شب ها تا صبح و دوباره از صبح تا شب، پلک روی هم نگذاشتیم و مثل سربازهای پادگان های نظامی، شیفت نگهبانی و رصد اخبار می گذاشتیم تا خدای نکرده چیزی از زیر دست مان در نرود و بدون پاسخ نماند. تا مبارزه با جریان انحرافی که از بدو ظهور اعلائم آن، هشدارهای جدی من باب آن را دادیم و تا همین امروز هم با شاخ و برگ این انحراف بزرگ در حال مبارزه ایم. در زمان تسلط جریان انحرافی با در تنگنا قرار دادن سایت اینجانب مجبور به فروش مسکن مهر خود شدم ولی از مسیر عدالتخواهی و چارچوب ها خارج نشدیم. هیچ یک از همکاران ما مشاور یا عضو هیات مدیره سازمان یا شرکتی نشدند و با حداقل حداقل ها که بعضا همان حداقل ها را هم نتوانستیم به همکاران اعطا کنیم. و جالب اینکه این دو جریان آسیب زا برای جمهوری اسلامی که در یک نقطه بهم می رسند، دست در دست هم تلاش کردند برای زمین زدن رسانه های انقلابی از جمله بولتن نیوز.

از مقابله با ضد انقلاب و سلطنت طلب ها گرفته تا مقابله با جریانات انحرافی در برادران کرد و موضوعات دیگر، همه و همه از جمله خاکریزها و خط مقدم های جنگ رسانه ای بود است که بولتن نیوز در همه آنها پیشتاز بوده. لیکن در برخورد با ضدانقلاب و فتنه و هرگونه ناملایمات مانند کوه استوار بودیم و هستیم. به هیچ نهاد و سازمان یا ارگانی وابسته نیستیم و این را یک افتخار دانسته و در مسیر اعتلای ولایت فقیه در غالب یک شهروند گام برمیداریم. لذا راز ماندگاری و امنیت بولتن نیوز دور بودن از جریان های قدرت و ثروت بوده و همیشه خود را کارگر و سرباز نظام دانسته و از اینکه توانسته ایم در این مسیر هزینه های بسیار بدهیم به خود می بالیم. اینکه توانسته سرباز و خادمی نظام را انجام دهیم بدون اینکه بگوییم ما هم از سفره انقلاب سهم میخواهیم باعث سربلندی ماست.

من باب همین پیشتازی بود که در حوزه فساد اقتصادی و اداری نیز ورود کرده و به یکی از اصلی ترین مصادیق آن یعنی قاچاق کالا پرداختیم. در این حوزه نیز هرچه گفتیم با سند و مدرک و دلیل بود. اما متاسفانه علاوه بر تحمل فشارهای آنهایی که جیب شان بابت پیگیری های بولتن نیوز تنگ شده بود، مجبور به تحمل فشارهای دستگاه های نظارتی هم شدیم.
 
این را بدان سبب نوشته ایم که با افتخار بگوییم انقلابی و کارگر ساده این نظام هستیم و همیشه این حس را بصورت ملموس حس کرده ایم. و دیدیم که جریان های قدرت و فساد و ضدانقلاب سعی بر خاموش کردن ما داشته اند و لیکن سعی کردیم چشمان بیدار نظام باشیم و همین رسالت، ما را از گزندها مصون نگه داشته است.

الان هم به غیر از یک منزل استیجاری چیزی نداریم که الان سه ماه است اجاره آنرا نداده ایم و مورد غضب صاحبخانه قرار گرفته ایم، آنهم با ودیعه هشتاد ملیونی و ماهی یک ملیون اجاره. حتی خودرو شخصی هم نداریم و همیشه خانواده ام از اینکه مهمان به خانه مان بیاید دچار اضطراب شدید بوده اند بخاطر درب و داغون بودن وسایل زندگی مان. اما همواره بخاطره اینکه سطح زندگیم از اکثر همکاران پایین و پایین تر بوده مورد احترام عزیزان و محبت آنها بوده ام.

از همین جا به کسانی که شمشیر تیز کرده اند برای زدن بولتن نیوز با جرات تمام میگویم ای کسانی که خود را وابسته به فلان نهاد معرفی و با روشی پست و کثیف وارد حریم خصوصی زندگی خانواده بیچاره ما جهت ضربه زدن شدید، بدانید تا آخرین ذره توانم با شما مقابله خواهم کرد چرا که هیچ گاه پایم را کج نگذاشته ام و همیشه در مسیر نظام و ولایت فقیه گام برداشته ام و از رویارویی با شما فاسقین هیچ ابایی ندارم و از شفاف سازی بسیار استقبال میکنم.
 
حضرت آیت الله آملی لاریجانی! عوامل بولتن نیوز در این رهگذر نه جیبی برای خود دوخته است و نه خدم و حشمی فراهم کردند. ما فقط دست در لانه نبور که نه، مگسی کرده ایم که منافع خیلی ها را که با بیت المال مهیا می کرد، محدود کرده ایم. آنهم با سند و مدرک. و از آن دستگاه محترم قضایی انتظار داریم در کنار ما باشد برای احقاق حقوق ملت.

بابک امینی

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی بولتن نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها