کد خبر: ۴۵۱۷۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل،اعضای هیات مدیره ،معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه ­آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و  متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ­ریزی و آینده­ نگری بیمه ­آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه­ نامه ،گفت : شرکت­ های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه ­نامه را ندارند.

نایب رییس هیات مدیره بیمه­ آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار داشت: توانگری، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه­ گر است.

مهندس ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو، در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و  14 ساله بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو، بیان داشت: مجموعه واحدهایی که به ما خدمات ارائه می دهند، مانند مهره­ های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.

مدیرعامل شرکت پرشیا خودرودرادامه افزود: میزان سرویس­ دهی و خدمات  و زمان ارائه خدمات در رضایت بیمه­ گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

بازدید از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش های همایش تخصصی مشترک بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها