کد خبر: ۴۵۲۲۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به رد پای پول‌های کثیف در شبکه نمایش خانگی، خواستار نظارت ویژه وزارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش شد.
به گزارش پایگاه 598، محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خانه ملت با انتقاد از افزایش یکباره قیمت محتوای تصویری در شبکه نمایش خانگی گفت: متولیان این حوزه که وزارت فرهنگ و ارشاد و شبکه نمایش خانگی هستند باید نظارت‌های خود را به صورت دقیق انجام دهند و مواظبت داشته باشند که شرکت‌های دارای رانت و پول بیت المال در پشت پرده نباید وارد عرصه شوند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شبکه نمایش خانگی موضوعی بسیار مهم است؛ از این جهت که بخشی از نیازمندی تفریحی خانواده‌ها و کسانی را که علاقه‌مند به دیدن فیلم‌ها و سریال‌هایی غیر از شبکه تلویزیونی هستند، پاسخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در این فضا که کمبود تامین تفریحات سالم به شدت در کشور مشاهده می‌شود، بخشی از تفریحات سالم جوانان در شبکه نمایش خانگی است لذا باید سیاست‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و جهت‌گیری‌ها طوری باشد که مردم بتوانند به صورت سهل و آسان به این محصولات دسترسی پیدا کنند.

لزوم فضای رقابتی سالم و سازنده در شبکه نمایش خانگی

سعیدی بر ضرورت ارزان شدن این محصولات در یک فضای رقابت سالم تاکید کرد و افزود: لازمه ارزانی آن است که شرکت‌های عرضه‌کننده این فیلم‌ها و محصولات در شبکه نمایش خانگی بتوانند در یک فضای رقابتی سالم و سازنده کار خود را انجام دهند.

وی با اشاره به سخنان دبیر جشنواره فیلم فجر و تذکر وی نسبت به پول‌های کثیف در سینما تصریح کرد: این پول‌های کثیف در شبکه نمایش خانگی نیز ورود کرده که باید جلوی آن گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر مجموعه‌ای که پول بیت‌المال و رانت پشت پرده آن است، باید مراقبت شود تا مسیر سالمی را طی کنند؛ نه مسیر‌هایی که مشکلات جدیدی پیش پای این مجموعه‌ها قرار دهد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها