کد خبر: ۴۵۴۰۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
خادمی در گفتگو با بولتن نیوز راز یک تخلف زننده را بر ملا کرد؛
نایب‌رئیس انرژی مجلس گفت: در وزارت نفت برای برخی نیروهای خدماتی حساب‌های بانکی باز شد که مراجعه‌کنندگان برای پیگیری کار خود به‌حساب این افراد...
به گزارش پایگاه 598، نایب‌رئیس انرژی مجلس گفت: در وزارت نفت برای برخی نیروهای خدماتی حساب‌های بانکی باز شد که مراجعه‌کنندگان برای پیگیری کار خود به‌حساب این افراد پول واریز می‌کردند.

جزئیات حساب‌های نیروهای خدماتی در وزارت نفت و بازرسی یک ‌نهاد امنیتی

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به بازرسی یک‌نهاد امنیتی از دفتر وزیر نفت و مشخص شدن برخی تخلفات در این وزارت خانه گفت: بر اساس شنیده‌ها تعدادی از نیروهای خدماتی که در وزارت نفت مشغول به کار هستند برایشان حساب‌های بانکی باز شد و وقتی افرادی که برای پیگیری امور خود به وزارتخانه مراجعه می‌کردند از آن‌ها خواسته می‌شد تا به‌حساب این نیروهای خدماتی پول واریز کنند.

وی افزود: این نیروهای خدماتی سپس پول را به‌حساب مقامات و مسئولین وزارت نفت واریز می‌کردند.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: حتی برای نقل‌وانتقال پول این نیروهای خدماتی دستگاه پوز به همراه داشتند.

خادمی گفت: وقتی نیروهای امنیتی برای بررسی این موضوع به وزارت نفت مراجعه می‌کنند یکی از نزدیکان مقامات عالی وزارت نفت حالش به هم می‌خورد و بیمارستان منقل می‌شود.

وی افزود: این نیروهای خدماتی تحت فرمان شخصی به اسم (ز) بوده.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: کمیسیون در سال آینده قطعاً این موضوع را بررسی و از مسئولین وزارت نفت در این زمینه توضیح می‌خواهد.

بر اساس اخبار منتشره یک‌نهاد امنیتی برای بررسی برخی تخلفات وارد وزارت نفت شده‌اند که تخلفات برای آن‌ها محرز شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها