کد خبر: ۴۵۴۵۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
لاهوتي طي تذكري:
نماينده مردم لنگرود در مجلس گفت: آمریکایی ها با این اقدامات نمی توانند جنایاتی که در 18 هزار شهید ترور به ایران تحمیل کردند را فراموش کنند، همچنین حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در آسمان را از اذهان پاک کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان با استناد به اصل 150 قانون اساسی در اخطاری، گفت: براساس این اصل سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی شده و باید از این دستاوردها صیانت کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها فراموش کرده اند که عامل اصلی تروریست خودشان هستند، افزود: آمریکایی ها با این اقدامات نمی توانند جنایاتی که در 18 هزار شهید ترور به ایران تحمیل کردند را فراموش کنند، همچنین حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در آسمان را از اذهان پاک کنند.

وی با اشاره به تصویب قانون نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در سال 69، ادامه داد: از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخواست می شود که بند به بند قانونی که در سال 69 تصویب شده را بررسی کرده و گزارش بندهایی که اجرا شده را به مجلس ارائه دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از رئیس مجلس درخواست کرد که دستورکار جلسه امروز را به موضوع اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست نیروهای تروریستی تغییر دهد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث تروریستی خواندن سپاه مهم است از هر فراکسیون 2 نفر می توانند در این باره صحبت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها