کد خبر: ۴۵۵۳۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
یادداشت؛
مهدی عامری
مراسم تودیع و معارفه، تبدیل شده است به مراسم تکریم و معارفه!

یعنی مسوول قبلی قرار نیست جایی برود که لازم باشد با او وداع شود، او را باید تکریم کرد تا در سنگری جدید خدمت کند و در یک مراسم دیگر، کس دیگری را تکریم و او را معارفه کنند یا اصولا جایی برایش بسازند تا بیکار نماند!

از این گونه مراسمات در سال اخیر به کرات برگزار شد.

رییس قوه قضاییه، رییس امور مساجد، رییس شورای سیاست گذاری نماز جمعه، رییس سازمان تبلیغات، مسوول نهاد رهبری در دانشگاه، نماینده ولی فقیه در استان ایلام، گیلان، همدان، سپاه پاسداران. وزرای بهداشت، صنعت و راه و...  تعداد دیگری از این تغییرات

اما یک حلقه مفقوده در این میان وجود دارد.

نفر قبلی با تکریم و سلام و صلوات جای خود را به فرد تازه می دهد، بدون آنکه مردم بفهمند در دوران مسوولیت او چه رخدادهای مهم و خدماتی انجام شده است!

رسم نیست وقتی کسی مسولیتش را تحویل می دهد یک مصاحبه مطبوعاتی بگذارد و پاسخگوی عملکرد چندین ساله خود باشد!

حتی دریغ از یک مصاحبه تلویزیونی یک طرفه برای ارایه گزارش به مردم!!

حتی هر کدام از این نهادها رسانه دارند اما گویا رسانه های خودشان را هم برای این امر قابل نمی دانند!

در اصل این است که افکار عمومی برایشان مهم نیست...  

یک بار با یکی از همین مسوولین صحبت کردم و گفتم نزدیک ۲۰ سال در راس فلان مجموعه بودید، ما حتی برای دفاع از شما هم اطلاعاتی نداریم یک جلسه جهت پاسخگویی بگذارید، او تاکید کرد نیازی به این کار نیست و بنده را به روابط عمومی آن سازمان حواله داد!

در پس افکار برخی از این افراد پاسخگویی و شفافیت اصلا لزومی ندارد.. لذا غالب آنها حتی در دوران مسوولیتشان هم پاسخگو نیستند و این روند تا مراسم تکریم و معارفه ادامه دارد!!

کاش  نفر آخر این تغییرات یعنی فرمانده سابق سپاه سنت حسنه ای بگذارد و در یک مصاحبه مطبوعاتی یا تلویزیونی یا حتی رسانه های تحت پوشش خود، گزارشی از یک دهه خدمت خود به مردم ارائه کند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها