کد خبر: ۴۵۵۳۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ذوالنور:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی صرف تحقیق و تفحص در مورد مقوله طلاق را کافی ندانست و گفت: نباید پشت یک سری الفاظ اتوکشیده باشیم ولی از اعماق موضوع غفلت کنیم، در واقع در تحقیقاتی که در مورد علل طلاق انجام می‌شود باید به دنبال ریشه‌ها و چند قدم عقب تر نیز باشیم و به گزارش بسنده نکنیم.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سال ۹۸ که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، در مورد طلاق و علت‌های آن گفت: باید قدری بیشتر به ریشه‌ها برگردیم، اگر یکی از دلایل طلاق این است که زوجین‌ نتوانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، باید به دنبال چرایی ماجرا هم رفت.

وی افزود: جوانان در فضای مجازی هیچ محدودیتی ندارند، میدان فاسد شدن را برای جوانان درست کردیم بعد می گوییم چرا آمار طلاق بالا می‌رود؟ متاسفانه همه زمینه‌های لازم برای سقوط، تزلزل و فاسد شدن جوانان فراهم شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت اینکه تفاهم بین برخی زوجین مشاهده نمی‌شود به این خاطر است که تنوع و دسترسی به جنس مخالف به راحتی در فضای مجازی وجود دارد و در نتیجه شاهد خیانت‌های گسترده زوجین به هم هستیم.

ذوالنور صرف تحقیق و تفحص در مورد مقوله طلاق را کافی ندانست و یادآور شد: نباید پشت یک سری الفاظ اتوکشیده باشیم ولی از اعماق موضوع غفلت کنیم، در واقع در تحقیقاتی که در مورد علل طلاق انجام می‌شود باید به دنبال ریشه‌ها و چند قدم عقب تر نیز باشیم و به گزارش بسنده نکنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها