کد خبر: ۴۵۵۶۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جو پایدار در بیشتر مناطق کشور طی روز آینده خبر داد و گفت: پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان، تهران، البرز و قزوین بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۱۰ اردیبهشت) در بخش‌های از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی آن، بخش‌هایی از شمال استان مرکزی، ارتفاعات کرمان و قسمت‌هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا (۱۱ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور جوی پایدار خواهد بود، گفت‌: طی روز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان، ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی آن شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین همچنین بخش‌هایی از زاگرس مرکزی و شمال شرق کشور بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا روز جمعه (۱۳ اردیبیهشت) روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی سه روز آینده در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، سیستان‌ و بلوچستان و شرق هرمزگان وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در زابل

وظیفه با بیان اینکه (۱۱ اردیبهشت) در زابل وزش باد به بیشترین مقدار خود طی سه روز آینده می‌رسد، اظهار کرد: اواخر روز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) و طی روز جمعه (۱۳ اردیبهشت) در سواحل شمالی کشور و اردبیل افزایش محسوس دما را خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۱ و ۱۲ اردیبهشت) صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۲۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد و ۲۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها