کد خبر: ۴۵۵۹۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
علیرضا نوری زاده:
مدیر تلویزیون ماهواره‌ای ایران فردا: «مشکل ما مشکل ملت هم هست؛ فقط توی سر خودمان نزنیم؛ اپوزیسیون دیگر چه‌کار کند تا مردم باور کنند؟ شرم‌آور است که تلاش‌های ما دیده نمی‌شود و عاقبت هم یک گوشه‌ای خواهیم مرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مدیر و کارشناس شبکه "ایران فردا" روی آنتن به گلایه از ناکامی‌های اپوزیسیون پرداخت و ضمن ابراز ناخرسندی از وضعیت نامطلوب مخالفان جمهوری اسلامی، ملت ایران را نیز به‌خاطر همراهی نکردن با آنان مورد ملامت قرار داد.

«علیرضا نوری زاده» که در برنامه "تفسیر خبر" این تلویزیون ماهواره‌ای سخن می‌گفت، در ابتدا اظهار داشت: «امروز ما یک ملت بدبین داریم که به هیچ‌کس اعتماد ندارد و به‌دلیل همین عدم اطمینان، همه تلاش‌ها به در بسته می‌خورد. [امام] خمینی سال 57 در پاریس یک کاست بیرون می‌داد، الان هم تعداد زیادی از فعالان اپوزیسیون در خارج از کشور پیام می‌دهند؛ کدامشان به اندازه آن روزهای [امام] خمینی موفق شده است که حمایت مردم را جلب کند؟»

وی ادامه داد: «مشکل ما مشکل ملت هم هست؛ فقط توی سر خودمان نزنیم؛ اپوزیسیون دیگر چه‌کار کند تا مردم باور کنند؟ شرم‌آور است که تلاش‌های ما دیده نمی‌شود و عاقبت هم یک گوشه‌ای خواهیم مرد.» 

نوری‌زاده با ناراحتی خاطرنشان کرد: «ببینید چندنفر به مزار کسانی مثل "بختیار" و "قاسملو" و... که در راه مبارزه با جمهوری اسلامی جان دادند می‌روند؟ چرا اینطور شده است؟ چرا این مردم برای آزادی یک ذره همت ندارند؟!»

گفتنی است اشخاص و گروه‌هایی که با هدف تغییر نظام و شعار براندازی در طول چهار دهه گذشته به‌صورت شریک یا کارگزار دولت‌های متخاصم فعالیت کرده و ناکام مانده‌اند، سوابق متعددی در اهانت به مردم شریف ایران دارند که نمونه بالا فقط از مصادیق جدید آن می‌باشد؛ وگرنه برای کسانی که اخبار این حوزه را پیگیری می‌کنند، به هیچ عنوان دور از انتظار نبوده و تازگی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها