أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۷۹۹
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
با تایید حمیدرضا عارف، علی دایی پیشنهاد عضویت در کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک را قبول کرده است.
به گزارش پایگاه 598، از زمان حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، او سعی کرده کمیسیون های مختلف را تشکیل دهد که هر کدام به صورت مستقل فعالیت کنند. یکی از این کمیسیون‌ها که کاملا هم در این مدت پرسروصدا بوده، با ریاست حمیدرضا عارف به کار خود ادامه می دهد.

پسر محمدرضا عارف که پیش از حضور در ورزش هم به واسطه یک مصاحبه جنجالی و استفاده از کلمه «ژن خوب» کاملا در میان مردم شناخته شده بود، از چند ماه قبل کار خود را در کمیسیون صلح و ورزش آغاز کرده و سعی دارد از چهره های شناخته شده هم در جلسات این کمیسیون استفاده کند.

جدیدترین خبری که از کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک به گوش می رسد، عضویت علی دایی است. حمیدرضا عارف با تایید این خبر اعلام کرده آقای گل فوتبال جهان موافقت خود را اعلام کرده و از این پس در برخی از جلسات این کمیسیون حاضر خواهد بود.

عارف در این باره به مهر می گوید: «علی دایی چهره المپیکی نیست، اما شاید بین‌المللی‌ترین چهره ورزشی کشور باشد به همین دلیل برای ما حضور وی در کمیسیون اهمیت زیادی داشت که محقق شد. البته طبیعی است که علی دایی به خاطر فعالیت حرفه‌ای خود، مشغله‌های زیادی دارد بنابراین بیشتر در مواقع خاص و در مجامع و نشست‌هایی که نیاز باشد از پتانسیل و اثر سمبلیک وی استفاده خواهیم کرد.»

بدین ترتیب رسما علی دایی پایش به کمیته ملی المپیک باز شده و در روزهایی که شدیدا به خاطر درگیری با مسئولان باشگاه سایپا زیر فشار قرار گرفته، یک پست جدید را قبول کرده است.

البته رییس کمیسیون صلح و ورزش اعلام کرده اتفاقات اخیری که برای دایی رخ داده خللی در روند حضورش در این کمیسیون ایجاد نمی کند: « به حواشی مطرح شده در مورد علی دایی که در حوزه تخصصی فعالیتش با آنها سرو کار دارد، توجه و کاری ندارم به خصوص که غیر از ضرر برای مردم و جامعه، نتیجه‌ای ندارد. قصد داریم از چهره مردمی و بین المللی وی برای پیشبرد اهداف کمیسیون استفاده کنیم. علی دایی با تلاش خودش و لطف خدا محبوبیت عمیقی در جامعه ایران دارد.»

جالب است بدانید کمیسیون صلح و ورزش تاکنون هیچ عضو ورزشی دیگری نداشته و افرادی همچون مجتبی مقصودی (رئیس انجمن مطالعات بین المللی صلح ایران)، ندا شهرزاد (سرپرست پیشین شهرداری تهران)، کاوه صدقی (فعال بخش خصوصی و عضو کمیته ورزش کمیسیون یونسکو) و علی قد میاری (متخصص دانشگاهی در حوزه تشکل‌های مردمی) از اعضای رسمی به حساب می آیند. همچنین گفته می شود همسر محمدجواد ظریف هم که در زمینه صلح فعالیت داشته، به عنوان یکی از اعضای جدید این کمیسیون معرفی شده است.

منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها