کد خبر: ۴۵۷۳۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید؛ خدمات رسانی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج ، شش وهفت متروی تهران و حومه رایگان است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام این خبر افزود: به منظوررفاه حال شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر خدمات رسانی از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح آغاز می شود.
 
فرنوش نوبخت گفت: در روز عید سعید فطر بهمنظور رفاه حال شهروندان با آمادگی کامل و استفاده حداکثری از امکانات ، فاصله حرکت قطارهای خط یک متروی تهران از 7 دقیقه به 4 دقیقه و فاصله حرکت قطارها در خط دو از 7 به 6 دقیقه، خط سه از 12 به 7 و نیم دقیقه و در خط چهار از 8 به 6 دقیقه و خط هفت از 15 دقیقه به 12 دقیقه کاهش می یابد.
 
وی افزود: با توجه به برگزاری نمازعیدفطر درمصلی امام خمینی (ره) شهروندان و نمازگزاران می توانند از ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) جهت حضور در مراسم نماز عید استفاده کنند.
 
در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران محترم راحت تر از این وسیله حمل و نقل ریلی درون شهری ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.
 
فرنوش نوبخت با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد در صورت نیاز جهت خدمات دهی مناسب تر به شهروندان و مسافران  قطارهای فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند، به شهروندان گرامی توصیه کرد به منظور دسترسی بهتر و آسان تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک متروی تهران پیاده شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها