کد خبر: ۴۵۷۳۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اقتدار موشکی ایران استخوان در گلو و خار در چشم آمریکا شده و این اقتدار محور وحدت ملت است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی در شیراز با بیان اینکه امام نقطه وحدت است، اظهار داشت: عشق و علاقه به امام خمینی مربوط به نگاه و یا جناح خاص نیست.

وی با بیان اینکه بزرگداشت امام راحل به نوعی بیعت دوباره با مسیر و راه امام است، گفت: مقاومت، ولایتمداری، استکبارستیزی و حمایت از مظلوم خط امام است که همیشه نیز ادامه دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح معامله قرن از سوی آمریکا بیان کرد: معامله قرن با مقاومت راه به جایی نمی‌برد اگر مقاومت را در اولویت قرار دهیم و مسئولان نیز در موضع‌گیری خود چشم به موضع رهبری داشته باشند.

خاتمی با بیان اینکه هم مقاومت و هم تسلیم هر دو هزینه دارد، گفت: تجربه تاریخی و تجربه کشور‌های اطراف نشان داده است که هزینه تسلیم شدن بیشتر از هزینه مقاومت کردن است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استکبار ستیزی راه انبیا است و هیچ پیغمبری رسالت خود را بدون استکبار ستیزی آغاز نکرده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه آنچه امروز به عنوان مذاکره مطرح می‌شود روی دیگر تسلیم است، بیان کرد: آمریکا به دنبال مذاکره در مسائل پیش پا افتاده نیست مذاکره‌ای که آمریکا مطرح می‌کند، ناموس نظام است.

وی تاکید کرد: فناوری هسته‌ای بومی شده و به آن ادامه خواهیم داد و اقتدار موشکی ایران استخوان در گلو و خار در چشم آمریکا است و این اقتدار محور وحدت مثال زدنی ملت ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یک صدا از ایران اسلامی بر می‌خیزد و آن هم این است که مذاکره بر اقتدار موشکی هرگز ممکن نیست و هیچ آدم غیرت مندی بر ناموس مذاکره نمی‌کند.

‌خاتمی با اشاره به اینکه آمریکا هرگز نمی‌تواند به ایران حمله کند، گفت: این را بدنه جامعه نیز می‌داند چراکه امروز مردم ایران مسائل را به خوبی تحلیل می‌کنند و در کنار این‌ها نیرو‌های مسلح نیز در آمادگی صددرصد هستند.

وی با بیان اینکه ترامپ خوی استکباری دارد، اما آرزوی دستیابی به ایران را به گور می‌برد، افزود: در شرایط کنونی آمریکا با تمام توان وارد شده و مقابله ما با آمریکا مقابله تمام شرک در مقابل ایمان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها