کد خبر: ۴۵۸۱۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۴ تير ۱۳۹۸
در جمع مدیران نظام سلامت؛
رئیس‌جمهور گفت: در همه داستان‌ها سرخورده شدند. سرخورده شده بودند و اخیرا سردرگم هم شدند. کار‌های عجیب غریبی می‌کنند و من تا الان یاد ندارم کسی و کشوری از این دست کار‌ها کرده باشد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در جمع مدیران نظام سلامت با اشاره به تحریم‌های آمریکا گفت: کار آمریکا تحریم نیست کار ضدبشری است فعالیت‌هایی علیه حقوق بشری است و تمام ملت ایران را تحریم کرده است. وی افزود: خوشبختانه کارایی که امروز آمریکا انجام می‌دهد به معنای شکست قطعی آمریکاست و در این زمینه تردید ندارم وگرنه هیچ آدم عاقلی این کار را انجام نمی‌دهد. یعنی در هیئت حاکمه و کاخ سفید یک سرخوردگی عجیبی بوجود آمده است، آن هم سردرگمی بزرگ. سرخورده شدند، چون هرکاری می‌کنند به نتیحه نمی‌رسند، چون توقعشان این بود که کشور را ظرف ۲ یا ۳ ماه بهم میریزد.


رئیس‌جمهور تصریح کرد: در همه داستان‌ها سرخورده شدند. سرخورده شده بودند و اخیرا سردرگم هم شدند. کار‌های عجیب غریبی می‌کنند و من تا الان یاد ندارم کسی و کشوری از این دست کار‌ها کرده باشد این به خطار سردرگمی بزرگی است دچار ناتوانی شده‌اند.

روحانی با بیان این مطلب که کاخ سفد دچار معلولیت ذهنی شده است به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: از نظر نظامی کشف پهپاد مشکل است و آسان نیست. پهپاد به دلیل شرایط راداری و آیرودینامیک بودنش کشفش آسان نیست.

منبع: تسنيم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها