کد خبر: ۴۵۸۱۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۴ تير ۱۳۹۸
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، محمد وحدتی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه  بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 66 قانون خدمات کشوری در دستور کار این کمیسیون قرار داشت، گفت: پس از استمعا نظرات اعضای کمیسیون، کلیات آن به تصویب رسید.

وی افزود: براساس این طرح فرهنگیان بعد از این می توانند در رشته مورد تخصص خود، در یک یا دو مقطع بالاتر به ادامه تحصیل بپردازند و ضمن اینکه این طرح شامل تمام کارمندان دولتی می شود اما دغدغه اصلی فرهنگیان بوده است که بدین روش مشکلات آنها رفع می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: با این مصوبه کمیسیون تحصیلات کارمندان و فرهنگیان محاسبه شده و مورد قبول ادارات قرار گیرد و آنها بتوانند از مزایای مدرک تحصیلی خود استفاده کنند.

وحدتی با بیان اینکه بررسی طرح اصلاح مواده 61 قانون مدیریت خدمات کشوری نیز در دستورکار کمیسیون قرار داشت، ادامه داد: طبق قانون کارمندان در حین کار نمی‌توانند تحصیل کنند .

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس تصریح کرد: با مصوبه کمیسیون اجتماعی و اصلاح به وجود آمده در ماده 61 ایثارگران ، فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد از این قانون مستثنا شدند و آنها می‌توانند در حین کار می‌توانند به تحصیل بپردارند و مدرک آنها مورد قبول قرار می‌گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها