کد خبر: ۴۵۸۵۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۴ تير ۱۳۹۸
بعدازظهر امروز دانشجویان عدالت‌خواه در مقابل ویلای شبنم نعمت زاده (دختر وزیر سابق) تجمع کردند و از آیت‌الله رئیسی خواستار ورود و برخورد با مفسدان و متخلفان لواسان شدند.
به گزارش پایگاه 598، بعدازظهر امروز جمعه چهاردهم تیرماه، تعدادی از دانشجویان عدالت‌خواه با در دست داشتن پلاکاردهایی روبروی ویلای شینم نعمت زاده(دختر وزیر سابق) تجمع کردند و از قوه قضاییه، تخریب هرچه سریع‌تر این ویلا را خواستار شدند.

علی اسکندری عضو شورای مرکزی انجمن عدالت‌خواه دانشجویی ظهر امروز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه لواسان بود.

دانشجویان عدالت‌خواهی که امروز به نماز جمعه لواسان آمده بودند بر برخورد با مفسدان و متخلفان تأکید داشته و خواستار ورود رئیس قوه قضاییه به ساخت‌وسازهای غیرمجاز لواسان شدند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سعید لواسانی امام‌جمعه لواسان نیز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه روز چهارشنبه این هفته خانم نعمت زاده به دیدارشان آمده بود، گفت: من به خانم نعمت زاده هم گفتم که قانون باید اجرا شود و باید ویلای شما تخریب شود.

امام‌جمعه لواسان به مکاتباتی که با آقای رئیسی داشتند اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی به بنده گفتند که در حوزه ساخت‌و‌ساز‌های غیرمجاز لواسانات ورود کرده‌اند و خبر‌های خوبی خواهید شنید.


 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها