کد خبر: ۴۵۸۵۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۶ تير ۱۳۹۸
طی اطلاعیه سازمان سنجش؛
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از زمان اعلام نتایج آزمون ارشد ۹۸ و آغاز انتخاب رشته تحصیلی داوطلبان پذیرفته شده این آزمون خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام نتایج اولیه و زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

مطابق این اطلاعیه نتیجه اولیه کلیه داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از ساعت ۲۰ فردا دوشنبه ۱۷ تیرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اعلام نتیجه و مفاد کارنامه نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شوند، لازم است براساس مفاد اطلاعیه‌ای که همزمان با اعلام نتیجه بر روی سایت اطلاع رسانی این سازمان قرار داده می‌شود، نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی مورد نظر خود از روز چهارشنبه تا یکشنبه ۱۹ تا ۲۳ تیرماه اقدام کنند.

گفتنی است، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون مذکور از روز دو‌شنبه مورخ ۱۷ تیرماه بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها