أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۸۸۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۳ تير ۱۳۹۸
میر‌حمایت میرزاده در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح می‌تواند حتی از امروز نیز اجرایی شود و تنها نیاز به دستورالعمل اجرایی و ابلاغ سریع آن دارد.

به گزارش پایگاه 598، میر‌حمایت میرزاده در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: این طرح می‌تواند حتی از امروز نیز اجرایی شود و تنها نیاز به دستورالعمل اجرایی و ابلاغ سریع آن دارد.

وی افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان شامل همه فرهنگیان نخواهد شد و تنها در مورد معلمانی است که شرایط تحصیلی آنها تغییر کرده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نباید تعویق اجرای این طرح بزرگ را بر گردن مشکلات مالی انداخت زیرا بودجه‌ای که برای این موضوع تعیین شده، مشخص است و بر اساس گفته دولت، دستورالعمل آن نیز نوشته شده است.

میرزاده تصریح کرد: همه دستگاه‌ها مشکل مالی دارند اما بحث حقوق کارمندان آن به واسطه این مشکلات به تعویق نمی‌افتد. در خصوص آموزش و پرورش نیز نباید موضوع مالی مدام مطرح شود و عدم اجرای این قانون را به نبود بودجه مربوط کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند از همین امروز هم اجرایی شود، تنها کافی است دولت بخواهد آن را اجرا کند.

منبع: خبرگزاری آنا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها