کد خبر: ۴۵۸۹۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۴ تير ۱۳۹۸
به پاس انعکاس کم نظیر برنامه های عفاف و حجاب صادر شد:
حضور بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر در بیش از 400 شهر، محکم ترین مشت بر دهان عناصر دست نشانده خارج نشین و مروجان شکسته خورده طرح های ضد فرهنگی عفاف و حجاب بود که نتیجه تلاش اصحاب قلم و رسانه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، دکتر مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان و همچنین مسئول ستاد برگزاری هفته عفاف و حجاب در پیامی از اصحاب رسانه به پاس انعکاس کم نظیر این هفته تشکر کردند که متن پیام به شرح زیر می باشد:

امروزه که عفاف و حجاب زن مسلمان ایرانی به عنوان بزرگ ترین قدرت نرم فرهنگی در تیررس حملات و هجمه شدید دشمن قرار گرفته است، امروز که نفوذ فرهنگی مسیر لطمه زدن به سبک زندگی و پوشش زن ایرانی را در پیش گرفته است؛ احیای ارزش های اصیل  ایرانی- اسلامی و شناساندن آن ها به جامعه از  مهم ترین راه های مقابله با دشمن در این کازار فرهنگی است.

آنچه به حجاب زن ایرانی، قدرت سیاسی می دهد این است که نماد و نشانه ای برای انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود، پس یقیقناً دشمنان نظام برای از بین بردن این قدرت نرم و مهم ترین عامل امنیت اجتماعی در صدد از بین بردن آن با سیاست ها و برنامه ریزی های هدفند و گسترده  هستند از ترویج بی بندوباری رفتاری گرفته تا ولنگاری فرهنگی، تجمل گرایی، بدپوششی و بی حجابی ... اما آنها غافل از این نکته هستند که حجاب در ایران ریشه تاریخی داشته و به عنوان میراث ملی و کهن قریب 90 درصد مردم جامعه ایران خواهان آن هستند.

حضور بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر در بیش از 400 شهر، محکم ترین مشت بر دهان عناصر دست نشانده خارج نشین و مروجان شکسته خورده طرح های ضد فرهنگی عفاف و حجاب بود که نتیجه تلاش های اصحاب قلم و رسانه به عنوان بازوان قدرتمند فرهنگی است.

در این پیروزی و موفقیت که موجب نشر گسترده و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب شده است، بی‌شک نقش و جایگاه رسانه‌ها از اهمیت بالا و والایی برخوردار بوده و با نشان دادن روحیه عفت مداری و علاقمندی و اهتمام زنان جامعه حجاب موجب  پراکندن گرد یاس و ناامیدی در قلوب پلید دشمنان گردیده است.

بسیج جامعه زنان کشور به عنوان یکی از متولیان عرصه عفاف و حجاب و بزرگ ترین تشکل مردمی بانوان ایرانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در خبرگزاری ها، روزنامه ها، پایگاه های خبری و به خصوص رسانه ملی قدردانی کرده و زحمات آنها را ارج می نهد و یقینا اصحاب رسانه در اجر و ثواب این مجاهدت فرهنگی شریک هستند.

مینو اصلانی

مسئول بسیج جامعه زنان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها