أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۸۹۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۴ تير ۱۳۹۸
الهام چرخنده با اعلام اینکه در زمان محجبه شدنم ۵ قرارداد برای بازی داشتم که کنسل شدند، گفت: بسیاری پس از محجبه شدن من تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان، فرماندهان و اقشار مختلف مردم در پیاده‌راه بوعلی سینای همدان برگزار شد.

الهام چرخنده از هنرمندان کشور با حضور در این اجتماع بزرگ با اشاره به ماجرای محجبه شدنش، اظهار داشت: امروز 7 سال از محجبه شدن من در جوار حضرت معصومه (س) می‌گذرد اتفاقی که سبب شد بسیاری از افراد، رفتار من را قضاوت کنند.

وی با اعلام اینکه در زمان محجبه شدنم 5 قرارداد برای بازی داشتم که کنسل شدند، افزود: بسیاری پس از محجبه شدن من تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم چرا که همکارانم از این اتفاق در شوک بودند و طیف مقابل نیز در شک، در حالیکه این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم.

این بازیگر سینما ابراز کرد: موضوع عفاف و حجاب مقوله‌ای است که دیگر کشورهای اسلامی نیز به آن توجه می‌کنند اما واقعیت این است که حجاب و عفاف زنان ایرانی آن چیزی است که آنها به دنبال آن هستند.

وی با دعوت از زنان جامعه برای حرکت به سمت حجاب و دوری از نفاق و آنچه که دشمنان به دنبال آن هستند تا به وسیله آن در جامعه شکاف ایجادکنند، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین زنان محجبه و کمتر محجبه در جامعه است در حالی که ما با هم مشکلی نداریم بلکه معتقدیم حجاب امری الهی است که باید آن را اجرایی کنیم.

چرخنده ابراز کرد: متاسفانه ما به افراد کم حجاب از موضع بالا نگاه کردیم و همین موضوع سبب شد آنها جذب کسانی شوند که میلیاردها دلار را صرف نابودی خانواده در کشور ما می‌کنند.

وی با تشریح مسیری که برای یافتن حقیقت و انتخاب حجاب پیموده است، تصریح کرد: من در طول این مدت به شدت مورد هجوم افرادی قرار گرفتم که مدعی آزادی بودند و کسانیکه با صدمه زدن به من تلاش کردند از من به جای الگو درس عبرتی در جامعه بسازند.

این بازیگر سینما با اعلام آمادگی‌اش برای پشتیبانی و دفاع از حجاب ابراز کرد: کشور من تحت رهبری فردی حکیم است و مردمی در آن زندگی می‌کنند که وضعیت اقتصادی، سیاسی و معیشتی را به موضوع اسلام و حجاب گره نمی‌زنند.

وی با تاکید براینکه امروز نیز همچون 1400 سال پیش در اردوگاه امام حسین(ع) ایستاده‌ایم و اعلام می‌کنیم در این مسیر می‌ایستیم، گفت: دشمن تلاش می‌کند با استفاده از ابراز رسانه، رفتارهای غلط که سبب نابودی بنیان خانواده در کشور می‌شود را از طریق فرهنگ کشورهای همسایه به ما تحمیل کند.

چرخنده با بیان اینکه امروز تعداد زیادی از هنرمندان پست‌های برهنه شدنشان را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و عده‌ای نیز برای آنها کف می‌زنند در حالیکه همین افراد به من اجازه نمی‌دهند درباره محجبه شدنم توضیح دهم، بیان کرد: دشمن می‌داند اگر بنیان خانواده در ایران آسیب ببینید، انقلاب نیز از بین می‌رود.

وی افزود: انقلاب اسلامی بیش از هرچیز دیگری از حجاب زنان آغاز شد پس امروز نباید مسئله حجاب را با مفاسد اقتصادی و یا مشکلات سیاسی کشور مخلوط کرده و یا اینکه بگذاریم به آن آسیبی برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها