أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۸۹۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۵ تير ۱۳۹۸
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بخشی از این معوقات تا مهرماه سال جاری پرداخت شود.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام تیمور علی عسگری در جمع شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اظهار کرد: روش تربیتی کنونی مدارس نیازمند بازبینی، بروزرسانی و تحول اساسی منطبق با اهداف سند تحول بنیادین و در چهار چوب فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی است.

وی افزود: معلم، هنرمندی صبور و رسالتش تربیت و هدایت نسل انسان به سوی کمال است، در آموزش و پرورش نوین تفکر جزیره‌ای جوابگو نیست و آنچه ما را در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت و ارتقای شاخص‌های آن یاری می‌دهد، خرد جمعی و کار‌گروهی مبتنی با تفکر سازنده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان بر اساس مصوبه مجلس تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بخشی از این معوقات تا مهرماه سال جاری پرداخت شود.

به گزارش تسنیم،‌ یارمحمد‌ حسین‌بُر مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت: خراسان جنوبی با وجود محدودیت‌ها و مشکلات عدیده‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، یکی از موفق‌ترین ادارات کل در سطح کشور است.

وی داشتن نیروی انسانی مبتکر، هوشمند و با برنامه را از مزیت‌های این استان دانست و افزود: تقریباً تمام دانش‌آموزان واجدالشرایط دوره ابتدایی در این استان تحت پوشش قرار گرفته‌اند و نرخ ماندگاری تحصیل در خراسان جنوبی از برخی استان‌های همجوار آن بیشتر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها