أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۸۹۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۵ تير ۱۳۹۸
شیخ اکرم الکعبی از محتوای نامه‌ای می‌گوید که توسط سردار سلیمانی به حزب‌الله لبنان رسید
به گزارش پایگاه 598، در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ماجرای پیغام محرمانه رهبر انقلاب به سیدحسن‌نصرالله در دل جنگ با رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

الکعبی در صحبت‌هایش به جنگ تموز اشاره می‌کند و می‌گوید: تمام دنیا می‌پنداشتند که مجاهدان حزب‌اللّه تنگنا و سختی به سر می‌برند، چراکه اغلب کشورها از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند و امکانات پیشرفته‌ای در اختیار آنها وجود داشت. اما در میان این روزهای دل آشوب و سخت انتشار بشارت‌های سیدحسن نصراللّه در رسانه‌ها مبنی بر پیروزی، همگان را غافلگیر کرد؛ صحبت‌هایی که با اطمینان وعده پیروزی بر دشمن را می‌داد.

واقعیت امر اینجاست که سیدحسن نصراللّه در جمعی اعلام کرد: پس از شدید شدن فشارهای دشمن، نامه‌ای از سوی آیت‌اللّه خامنه‌ای دریافت می‌کند که ایشان در آن نامه توصیه دارند که همه مجاهدان جوشن صغیر بخوانند. رهبر معظم انقلاب همچنین  وعده نصرت و عزت را به مقاومت داده بودند.

در ادامه می‌توانید جزئیات ماجرای نامه رهبر معظم انقلاب به سید حسن نصراللّه را در این فیلم مشاهده کنید.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها