أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۶ تير ۱۳۹۸
کش و قوس ادامه دارد؛
درحالی که عنوان شده فیفا باشگاه استقلال ایران را به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکن کروات خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده است، مدیرعامل باشگاه این رای را قطعی ندانست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، بعد از آنکه مسئولان باشگاه استقلال در پرداخت بدهی ۴۳۰ هزار دلاری پرو پئیچ بازیکن سابق این تیم تعلل کردند و در فرصت تعیین شده این پول را به حساب بازیکن نریخت، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیفا این باشگاه را از دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرده است.

در نامه فیفا تاکید شده بود در صورتی که پول پرو پئیچ باز هم پرداخت نشود، احتمال سقوط استقلال به دسته اول وجود دارد.

درحالی که فیفا همچنان بر برخورد با باشگاه استقلال تاکید دارد، امیرحسین فتحی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده این خبر قطعی نیست و رایزنی های باشگاه با وکیل پروپئیچ جواب خواهد داد و بزودی این مشکل حل خواهد شد.

فتحی در مورد این تصمیم فیفا گفته است که فرصت ۶۰ روزه به استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن درست است اما قبل از اینکه زمان اعلام شده به پایان برسد، توافقاتی بین طرفین صورت گرفته است تا مشکل حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها