أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۲۶ تير ۱۳۹۸
سرمایه ۵۰ هزارمیلیاردتومانی آموزش و پرورش را با ۴ هزار میلیارد بصورت اجاره به شرط تملیک دادند رفت!
عضو کمیسیون آموزش از تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری ابهامات واگذاری اردوگاه شهید باهنر خبر داد. ابطحی گفت: این ملک متعلق به وزارت آموزش و پرروش بوده، اما آنها این ملک را به قیمت ۴ هزار میلیارد تومان واگذار کردند در حالی که ارزش حقیق آن ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش سزویس خانه ملت پایگاه 598، سید محمدجواد ابطحی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه این کمیسیون اظهار کرد: در جلسه نحوه واگذاری اردوگاه شهید باهنر در دستور کار قرار گرفت. این اردوگاه در بهترین منطقه تهران قرار داد که سال قبل آموزش و پرورش آن را با اجاره به شرط تملیک به یک شرکت واگذار کرده است.

ابطحی گفت: این ملک متعلق به وزارت آموزش و پرروش بوده، اما آنها این ملک را به قیمت ۴ هزار میلیارد تومان واگذار کردند در حالی که ارزش حقیق آن ۵۰ هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نکته قابل توجه آن است که این ملک پس از فروش دوباره به آموزش و پرورش اجاره داده شده و بابت آن ۱۷۰۰ میلیارد تومان اقساط پرداخت کرده‌اند، همچنین ابهامات زیادی درباره اینکه این شرکت چگونه انتخاب شده و یا سوری است وجود دارد.

وی بیان کرد: این ریخت و پاش‌ها در حالی در وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته که پاداش خدمات معلمان پرداخت نشده و ۱۲۰ هزار معلم تا پایان سال بازنشسته می‌شوند.

وی تأکید کرد: باید مشخص شود آموزش و پرورشی که ۱۰ هزار میلیارد کسر بودجه داشته، چرا اموال خود را به ثمن بخس واگذار کرده است. آن هم با شرایطی که اگر حتی یکی از اقساط پرداخت نشود، شرکت طرف معامله می‌تواند کاملاً این ملک را تصاحب کند.

ابطحی در پایان گفت: کمیته ویژه‌ای در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تشکیل شده تا همه ابهامات موجود را پیگیری کنند تا شاید پول معلمان برگردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها