أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۶ تير ۱۳۹۸
مرد جوان که همسایه خود را به خاطر پوشش نامناسب‌اش با ضربه چاقو به قتل رسانده است صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش پایگاه 598، مرد جوان که همسایه خود را به خاطر پوشش نامناسب‌اش با ضربه چاقو به قتل رسانده است صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش رکنا، سی ویکم تیر سال 96 درپی درگیری خونین این دو همسایه در محدوده شهر ری مأموران پلیس در محل جنایت حضور یافتند وبا پیکر خونین مرد سالخورده‌ای به نام احمد 65 ساله روبه‌رو شدند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد وی با ضربات چاقوی همسایه‌اش به قتل رسیده است.

این مرد جوان که همسایه روبه‌رویی مقتول بود بازداشت شد و سرانجام صبح دیروز از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران که به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی ساجدی - مستشار دادگاه – تشکیل جلسه داده بود منتقل شد تا محاکمه شود.

در ابتدای جلسه فرزندان مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند و سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد ودر شرح ماجرا گفت: مدتی بود که مقتول بدون لباس ونیمه عریان جلوی پنجره می‌ایستاد ومن این موضوع را چند بار تذکر داده بودم اما انگار تذکرهای من فایده‌ای نداشت تا اینکه بین ما درگیری پیش آمد و او را کشتم . پس از پایان محاکمه قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها