أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۶ تير ۱۳۹۸
دو دختر گنبدی به طرز مرموزی گم شده اند و با پیدا شدن ردپای آن ها در تهران ماموریت ویژه ای کلید خورده است.

به گزارش پایگاه 598، ساعت 6 عصر چهارشنبه 19 تیر امسال دختری به نام نرگس حیدرزاده که در آستانه 14 سالگی قرار دارد، خانه پدری اش در گنبد را ترک کرد تا با دوستش به نام فاطمه به کتابخانه بروند.

به گزارش رکنا این دو دختر آخرین بار در خانه پدری نرگس دیده شدند و بعد از آن به طرز مرموزی ناپدید شدند و هیچ اثری از آنان به دست نیامد. خانواده های نرگس و فاطمه که می دیدند غیبت دختران شان طولانی شده است با گوشی همراه فاطمه تماس گرفتند اما خاموش بود .

ناپدید شدن 2 دختر نوجوان در گنبد و مشاهده آنان در تهران! +عکس

گزارش به پلیس

خانواده دو دختر گمشده به جست و جوی شهر پرداختند اما هیچ ردپایی به دست نیاوردند و وقتی نیمه شب شد با نگرانی خود را به کلانتری 12 گنبد کاووس رساندند و گم شدن مرموز دختران شان را گزارش دادند.

سرنخی در پایتخت

تجسس های پلیسی برای رسیدن به ردپایی از نرگس و فاطمه در شهر گنبد به بن بست خورد تا این که سرنخی از آنان در تهران به دست آمد.

تماس مرد افغان

مادر نرگس در این خصوص گفت: دو روز نگران دختران مان بودیم. پلیس گنبد به ما اطمینان داد که آن ها ربوده شده اند. عصر جمعه 21 تیر کارگری افغان در تماسی با ماموران کلانتری شهرک غرب تهران ، اطلاعاتی مبنی بر مشاهده شدن دو دختر نوجوان در کارگاهی واقع در شهرک غرب داد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری سریع خودشان را به کارگاه رسانده بودند اما متاسفانه خبری از این دو دختر نبود. مرد افغانی هم که اتهامات چندانی علیه او نبود نیز فعلا تحت نظر است. خیلی زود مشخص شد آن دو دختر نوجوان همان نرگس و فاطمه هستند که با رسیدن پلیس به کارگاه پا به فرار گذاشته اند.

تجسس در تهران

مادر نرگس که از نگرانی صدایش می لرزید، گفت: با توجه به این که دختر من و دوستش در تهران دیده شده بودند با دستور قاضی گنبدی پرونده در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است اما هنوز هیچ سرنخ دیگری به دست نیامده و نگران دخترانمان هستیم.

بنابه این گزارش، پلیس در تعقیب این دختران گمشده گنبدی در تهران است و کسانی که اطلاعاتی از نرگس و فاطمه دارند می توانند با پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها