أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۶ تير ۱۳۹۸
سوسن پرور بازیگر خوب کشورمان با انتشار عکسی از روحانی نامه تند و تیزی درباره حقوق معوق کارگران و مشکلات مردم نوشت.

به گزارش پایگاه 598، سوسن پرور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در واکنش به مشکلات معیشتی مردم با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام نوشت:

جناب روحانی سلام : می دونم که یادداشتم رو نمی خونید اما ما به امید زنده ایم و امیدوارم یادداشتم به دستتون برسه و بخونید . قسمتهایی از سخنرانی شما در بجنورد را شنیدم فرموده بودید مثل کشور ژاپن باشیم که از هشت ساعت کار پول چهار ساعتش را بگیریم و همه باید کمک کنیم تا مملکت از این بحران عبور کند . بعید می دانم شما در جریان نباشید آقای روحانی مدتهاست که خیلی ها در ایران فقط کار می کنند و پول کل هشت ساعتشان را نمی گیرند . شما چیزی راجع به حقوق عقب افتاده کارگران شرکت هپکو شنیده اید ؟ کارخانه هپکو در اراک است گفتم شاید ندانید اصلا کجاست . و اراک همان شهریست که نیروگاه اتمی دارد و الوده ترین شهر ایران است و بالاترین آمار سرطان را دارد . الان یک سال است که خیلی از مردم فقط پول می دهند ماشین ثبت نام می کنند و ماشینی هم نمی گیرند دیگر کمک از این بیشتر . این پولهایی که مردم نمی گیرند الان کجا هستند ؟ چرا هر چه ما پول نمی گیریم مملکت اباد نمی شود . می توانم اسم چندین همکارم را بیاورم که کارشان تمام شده و از یکسال هم گذشته اما پولشان را هنوز نداده اند . راستی شما و کل همکارانتان برای چند ساعت از کارتان حقوق دریافت می کنید ؟ آقای روحانی ممکن است آمار اختلاس و دزدی و فساد در ایران را هم با ژاپن مقایسه کنید . مقام اول کشور ژاپن با کیمونوی ژاپنی جلوی دوربین آمد و گفت من از خودم شروع میکنم و کیمونوی ژاپنی به تنم می کنم برای ژاپن . ممکنه شما هم پراید ایرانی سوار شوید و بعد به ما که پول کل هشت ساعتمان را نداده اید بگویید پول چهار ساعت کاریمان را بگیریم .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها