أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۶ تير ۱۳۹۸
تهیه کننده سریال «گاندو» گفت: ما استوار، پر قدرت، با توان مضاعف و با توجه به حمایت مردم،‌ انگیزه‌مان برای تولید گاندو ۲ چندین برابر شده است.

به گزارش پایگاه 598، «مجتبی امینی» تهیه کننده سریال «گاندو» در گفت‌وگو با فارس، درباره ساخت ادامه این سریال با توجه به اتفاقاتی که اخیرا درباره سریال گاندو افتاده است، گفت: قطعا تولید «گاندو ۲» عملی است و انشاالله مردم سال دیگر منتظر باشند.

وی با اشاره به اینکه زمان پخش «گاندو ۲» به روی کار آمدن دولت جدید ارتباطی ندارد، ادامه داد: ما استوار، پر قدرت، با توان مضاعف و با توجه به حمایت مردم،‌ انگیزه‌مان برای تولید «گاندو ۲» چندین برابر شده است.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که با وجود سانسورهایی که داشتید، چطور می‌خواهید ادامه این سریال را بسازید، گفت: مثل همین فصل اول پیش خواهیم رفت. حالا اینکه در پخش چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم. اما با قدرت پای حرفمان می‌ایستیم و فصل بعدی را تولید می‌کنیم، انشاالله که خداوند کمک‌مان کند تا بتوانیم کاری که تولید می‌کنیم را بدون سانسور پخش کنیم.

وی درباره تغییر در ساختار سریال ادامه داد: در فصل بعدی به پرونده‌های جدیدی می‌پردازیم، اما هنوز به جمع‌بندی کلی نرسیدیم که از چه پرونده‌هایی استفاده کنیم. دوستانی که حساس هستند عملکردشان را درست کنند که جزو پرونده های بعدی ما نباشند.

به گزارش فارس در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار که چندی پیش از شبکه سه سیما پخش شد، وحید رهبانی، خسرو شهراز، داریوش فرهنگ، پندار اکبری، مجید نوروزی، عرفان ابراهیمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، کمند امیرسلیمانی و ... بازی می‌کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها