أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۷ تير ۱۳۹۸
رسانه‌های انگلیسی به نقل از شاهزاده هیا بنت الحسین دلیل فرار وی از امارات و تصمیم برای گرفتن طلاق از حاکم دبی را اعلام کردند.
به گزارش پایگاه 598، پس از اینکه رسانه‌های انگلیسی، اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه‌ها در هفته‌های اخیر درباره فرار همسر حاکم دبی از امارات به همراه کودکانش به انگلیس ازطریق آلمان را منتشر کردند، مطبوعات انگلیسی تاکید کردند که علت فرار بنت الحسین، بدرفتاری و تمایل به خلاصی یافتن از همسرش بوده است.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» این خبر را تایید کرد و نوشت شاهزاده «هیا بنت الحسین» همسر ششم محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی است، پس از فرار از امارات، درحال حاضر در لندن مخفی شده است.وی به همراه کودکان یازده ساله و هفت ساله خود «جلیله» و «زاید» از امارات فرار کرده است.

اظهارنظرها درباره علت واقعی فرار شاهزاده هیا بنت الحسین از امارات و رها کردن یکی از پولدارترین مردان دنیا، متفاوت است، اما اظهارات اخیر هیا، بسیاری از ابهامات را درباره این موضوع از بین برد و برخی ها را شوکه کرد.

هیا گفته است که از دخالت های مستمر شاهزاده محمد بن سلمان و اطرافیان وی در امور خانواده و امور شخصی خودش به ستوه آمده است، به طوری که وی از همسرش خواسته تا وی را از دخالت در امور شخصی سیاسی منع کند و کار به جایی کشیده است که وی از همسرش خواسته است که او را طلاق دهد و سرپرستی فرزندانش را به عهده بگیرد و همین مسئله باعث شد که شاهزاده هیا در نهایت کودکان خود را بردارد و درخواست پناهندگی سیاسی بدهد.

هیا گفته است که از سکوت مستمر همسرش درباره طرف سعودی متعجب و شگفت زده است و وی این سکوت را به منزله موافقت او با خواسته های سعودی ها تلقی کرده و در نهایت تصمیم می گیرد تا با تصمیم رفتن از امارات، از ستم همسرش که به گفته وی ، بسیاری از حقوق را از او گرفته است، خلاصی یابد.
منبع : العالم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها