أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۰۵۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه امیدوارکننده است و نحوه کار وی در دستگاه قضا باعث شده تا مردم نسبت به برخورد با مفاسد دلگرم باشند.
به گزارش پایگاه 598، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس با اشاره به عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: به نظر من عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه امیدوارکننده است. با وجود اینکه مدت زیادی از کار وی در قوه قضائیه نگذشته، اما عملکرد وی باعث امید در جامعه شده و مردم نسبت به حل ریشه فساد دلگرم شده‌اند.

وی افزود: بنده احساس می‌کنم که احتیاط در رفتار متخلفان بیشتر شده و جوی که قبلا وجود داشت که کسی با تخلفات و فساد کاری ندارد، دیگر امروز وجود ندارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: تنها نکته مثبت آقای رئیسی مبارزه با فساد نیست، بلکه اقدامات مهمی را نیز در جهت حل مشکلات اداری در قوه قضائیه در دستورکار خود قرار داده است. وی دیدگاهی به‌روز نسبت به مشکلات جامعه دارد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: به نظر من این عملکرد آقای رئیسی و پاسخگو بودنش نسبت به مسائل روز برجسته‌تر از مبارزه وی با فساد است و نسبت به مسائل روز و مسائل نظام در کشور دید پویایی دارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس در پایان گفت: آقای رئیسی درک بنیادی و عمیقی از ارزش‌های نظام دارد و عملکرد وی این گونه نشان می‌دهد که از دلسوزان نظام است.

منبع:فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها