أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۰۷۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با بیان این که دیداری بین روحانی و ترامپ در نیویورک صورت نمی‌گیرد، گفت:‌ برخی افراد از سخنان اخیر رئیس‌جمهور تعابیر غلط کردند.
به گزارش پایگاه 598، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور درخصوص واکنش ها به اظهارت اخیر روحانی در همایش ارائه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت های روستایی و برخی‌گمانهزنی ها درباره دیدار احتمالی‌ با ترامپ گفت: بحث دیدار با ترامپ به هیچ وجه مطرح نبوده و نیست. در آن سخنرانی هم آقای رئیس‌جمهور اقتدار ایران را مطرح کردند و در واقع بیانگر تلاشی بود که دولت در جهت حل مشکلات معیشتی از خود نشان می‌دهد.

وی افزود:‌ استنباط از سخنرانی آقای دکتر روحانی متفاوت است اما منظور ایشان از آن سخنرانی تلاش دولت برای رفاه بیشتر مردم بود. اصلا بحث سیاسی نبود و به نوعی نوع نگاه‌شان را به روابط بین‌الملل مطرح کردند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره تعبیر رسانه‌های خارجی و آمریکایی درخصوص تمایل رئیس‌جمهور ایران برای ملاقات با ترامپ اظهار داشت: تفسیر آمریکایی‌ها برای خودشان مهم است،‌ ضمن اینکه رئیس‌جمهور روز بعد از آن سخنرانی پاسخ این تحلیل‌ها را دادند و اعلام کردند که عکس یادگاری با کسی نخواهد گرفت.

واعظی اضافه کرد:‌ اینکه گروه محدودی و یا چند روزنامه در داخل نیز همان تعابیر آمریکایی‌ها را به کار بردند اصلا جای تعجب ندارد. برایشان هم مهم نیست رئیس‌جمهور چه می‌گوید،‌ بنایشان مخالفت با دولت است، فضاسازی است، مخصوصا که امسال سال انتخابات مجلس است بیشتر به این مسائل دامن می‌زنند.

واعظی خاطرنشان کرد: قاعدتا وقتی با دشمن خارجی مواجه هستیم سیاست باید این باشد که ما از برخی خواسته‌های جناحی و سیاسی و گروه برای مصلحت و انسجام کشور عبور کنیم اما برخی رعایت نمی‌کنند و امیدواریم تمام کسانی که کاندیدای مجلس می‌شوند به این نکته توجه کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا در دفتر آقای روحانی برنامه‌ریزی برای دیدار احتمالی وی با رئیس‌جمهور آمریکا در نیویورک تدارک دیده شده است، اظهار داشت: خیر، چنین برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها