أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۴۱۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
اولویت ناآشنای آقای آشنا؛
مشاور رئیس‌جمهور هم تلویحا بی‌تدبیری دولت در نحوه سهمیه‌بندی بنزین و گران کردن آن را نکوهش کرد. حسام‌الدین آشنا در توئیتی نوشت: «چراغ بنزینش روشن شده بود. گفت تمام شد؛ ۱۰ لیتر زدم ۳۰ تومن، ولی باهاش ۲۶ هزار تومن کار کردم. جماعت زیادی از راه مسافرکشی با ماشین شخصی زندگی می‌کنند یا به کمک آن به‌عنوان کار دوم، زندگی‌شان را اداره می‌کنند.»
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسام‌الدین آشنا در توئیتی نوشت: «چراغ بنزینش روشن شده بود. گفت تمام شد؛ ۱۰ لیتر زدم ۳۰ تومن، ولی باهاش ۲۶ هزار تومن کار کردم. جماعت زیادی از راه مسافرکشی با ماشین شخصی زندگی می‌کنند یا به کمک آن به‌عنوان کار دوم، زندگی‌شان را اداره می‌کنند.»
 

این توئیت در یک فضای رسانه‌ای روشنفکرانه در حالی است که مشاوران رئیس‌جمهور با سوابق حضور در مرکز مطالعات استراتژیک، موظفند پیش از وقوع چالش‌ها، از صاحب‌نظران نظرخواهی و بحران‌های احتمالی را پیش‌بینی کنند و به دولت منتقل کنند نه اینکه پس از وقوع فاجعه، با توئیت‌پراکنی از خود رفع مسئولیت کنند و ضمناً در یادداشت‌های دیگر، دم از دفاع از حق اعتراض مردم بزنند! انگار که مثلا رئیس دولت احمدی‌نژاد است و جناب آشنا، در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب کار می‌کند!!


البته حسام الدین آشنا ساعاتی قبل از این توئیت در نامه ای به صداوسیما درخواست کرده بود که نسبت به موضوع گرانی بنزین انتقاد نکنند.


یادآور می‌شود چند سال پیش محمود سریع‌القلم از مشاوران غیررسمی دولت - و در واقع از تئوری‌پردازان نظریات منتهی به برجام- ضمن اعتراض به نظرخواهی صداوسیما از مردم کف خیابان، مدعی شده بود لبوفروشان و رانندگان تاکسی حق اظهارنظر درباره مسائلی مانند مذاکره و برجام را ندارند.

از سوی دیگر رئیس‌جمهور محترم نیز معتقد است نظرسنجی‌ها اعتبار ندارد و او هنگام عزیمت از خانه خود در ولنجک به محل کار، در اتوبان از مردم و ناراحتی و خوشحالی آنها به شکل چشمی نظرسنجی می‌کند.

با این اوصاف معلوم نیست اولویت آقای آشنا از یک راننده مسافرکش، چقدر مطلوب و مورد اعتنای برخی دولتمردان و مشاوران آنها باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نجفی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸
۰
۰
اقای مشاور نتیجه درست مشورت ندادن همینه شما عوض مدعی بودن باید پاسخ دهید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها