أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۴۱۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
یک بازیگر، که تمام شهرتش به دلیل حضور در رسانه ملی است و قراردادهای نجومی با این سازمان حاکمیتی دارد، علیه همین حاکمیت و در حمایت از اوباش خیابانی موضع می‌گیرد!
به گزارش پایگاه 598، یک بازیگر، که تمام شهرتش به دلیل حضور در رسانه ملی است و قراردادهای نجومی با این سازمان حاکمیتی دارد، علیه همین حاکمیت و در حمایت از اوباش خیابانی موضع می‌گیرد!

وی که به عنوان نویسنده و بازیگردان با برخی از پروژه‌های گرانقیمت صداوسیما، قراردادهایی با دستمزد نجومی بسته است به جمع حامیان اراذل و اوباش پیوست و خود را صدای آبان ۹۸ نامید! وی در توهینی بزرگ به ملت ایران، اوباش اجاره‌ای را «مردم» خواند و به ستایش از آنها پرداخت.

شگفت انگیز است که ایشان چرا به رغم همراهی با اراذل آشوبگر علیه حاکمیت، همچنان دلبسته پول حاکمیت است و اگر به زعم او این حکومت هیچ روزنه اعتراضی را باز نگذاشته(!) چرا وی در اقدامی اعتراضی حاضر نیست از قرارداد نجومی با رسانه ملی بگذرد.

وی نیز ازجمله به اصطلاح سلبریتی‌هایی است که هم با تبلیغ روحانی مسبب وضع اقتصادی فعلی است، هم از صداوسیما دستمزدهای آنچنانی می‌گیرد و هم با دشمنان مردم و دولت‌های غربی علیه ایران همصدا شده است!

منبع: کیهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها