أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۴۵۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۱ آذر ۱۳۹۸
رئیس اداره بهزیستی شهرضا گفت: نوزاد رها شده در شهرضا، در شیرخوارگاه نگهداری می‌شود تا مقام قضایی نظر خود را برای صلاحیت یا عدم صلاحیت پدر و مادر برای نگهداری نوزاد اعلام کند.
به گزارش پایگاه 598، سید علی موسوی با اشاره به رها شدن یک نوزاد شیرخوار در یکی از خیابان‌های شهرضا اظهار داشت: روز یکشنبه مردم متوجه رها شدن یک نوزاد شیرخوار که در داخل یک پتو پیچیده شده بود، در کنار یکی از خیابان‌های شهر شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرضا با بیان این‌که با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور دادستان این نوزاد همان روز توسط اداره بهزیستی تحویل شیرخوارگاه اصفهان شد، افزود: در همان روز پدر و مادر این نوزاد پیدا شدند و خواهان گرفتن نوزاد خود شدند.


وی بیان کرد: به دستور دادستان شهرضا پدر و مادر این نوزاد از نظر صلاحیت مورد بررسی قرار گرفتند که نتایج آن به دادستانی اعلام شد، نوزاد همچنان در شیرخوارگاه نگهداری می‌شود تا مقام قضایی نظر خود را برای صلاحیت یا عدم صلاحیت این پدر و مادر برای نگهداری نوزاد اعلام کند.
 
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها