کد خبر: ۴۶۴۸۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۳۰ آذر ۱۳۹۸
ملت کنار ملت؛
بانک ملت، علاوه بر ایفای مسئولیت‌های تعریف شده؛ مشارکت در حل مسائل مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. این بانک جهت تحقق اهداف راهبردی مسوولیت اجتماعی‌اش اقداماتی که با هدف کمک به نیازمندان انجام می‌شود را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، مسئولیت اجتماعی و اخلاق تجاری موضوعاتی هستند که در سازمان های امروزی، تأکید قابل ملاحظه ای بر آنها شده است. امروزه کارکنان، مشتریان، عرضه کنندگان، رقبا و دولت ها به عنوان ذینفعان سازمان نه تنها به دنبال انجام تعامل تجاری بین بخش های مختلف سازمان هستند، بلکه انتظار دیگر آنها از مدیریت سازمان، مشارکت در مباحث اجتماعی و توجه به اینگونه مسائل میباشد. بانک ملت، علاوه بر ایفای مسئولیت‌های تعریف شده؛ مشارکت در حل مسائل مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. این بانک جهت تحقق اهداف راهبردی مسوولیت اجتماعی‌اش اقداماتی که با هدف کمک به نیازمندان انجام می‌شود را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

در گزارش زیر برخی اقدامات انجام شده توسط بانک ملت در حوزه مسئولیت اجتماعی‌اش در جریان حوادث سیل 98 می آید:

مسئولیت اجتماعی بانک ملت در حوادث سیل 98

از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ بر اثر بارندگی‌های شدید در استان‌های شمالی ایران، از جمله گلستان و مازندران و خوزستان، سیل جاری شد. این سیل‌ها موجب خسارت‌های مالی برای ساکنین این استان‌ها شد.

از همان روزهای ابتدایی سیل، بنابر دستور فورى دکتر بیگدلى، بانک ملت با ارسال کامیونت هاى حامل کمک هاى کالایى از قبیل آب معدنى، انواع کنسرو، لبنیات بسته بندى، اقلام بهداشتى کودکان و ...، به استان گلستان عزم خود را برای کمک به سیل زدگان نشان داد.


همچنین با دستور مدیرعامل بانک ملت، کمک های کالایی این بانک شامل اقلام ضروری و مورد نیاز سیل زدگان، به شهرستان پلدختر در استان لرستان نیز ارسال شد که براساس اعلام مقامات محلی موجب خوشحالی مردم منطقه نیز شده بود.

 

سفر مدیر عامل بانک ملت به مناطق سیل زده

مدیر عامل بانک ملت اینبار خود به خوزستان سفر کرد تا از نزدیک در جریان امداد رسانی به سیل زدگان قرار بگیرد.

دکتر محمد بیگدلی در این سفر با دکتر شریعتی، استاندار خوزستان دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته در زمینه کاهش خسارت های ناشی از سیل استان قرار گرفت.

استاندار خوزستان در این جلسه با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت بابت کمک های نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان استان های مختلف به ویژه خوزستان، خواستار افزایش این کمک ها در راستای تامین بخشی از نیازهای اهالی سیل زده استان شد.



دکتر شریعتی همچنین از حضور مدیرعامل بانک ملت و مدیران ارشد این بانک در مناطق سیل زده و فعالیت های این بانک در زمینه بهداشت و درمان و اعطای تسهیلات به جامعه پزشکی کشور قدردانی کرد.

مدیرعامل بانک ملت در این سفر بر لزوم تلاش هرچه بیشتر برای کمک به سیل زدگان و رفع نیازهای معیشتی آنان همچنین استمهال بدهی تسهیلاتی سیل زدگان و خودداری از اعمال فشار بر آنان در این زمینه، تاکید کرد.

اعطای تسهیلات به سیل زدگان در استان های گلستان و مازندران

بانک ملت پس از کمک های غیر نقدی خود به مناطق سیل زده این‌بار با تصویب هیات مدیره، بابت بازسازی اماکن مسکونی شهری و روستایی در استان گلستان وام ۵۰۰ میلیون ریالی، بابت بازسازی اماکن مسکونی روستایی وام ۴۰۰ میلیون ریالی، بابت تعمیر اماکن مسکونی و تجاری شهری و روستایی وام ۱۵۰ میلیون ریالی و بابت تامین لوازم خانگی (معیشتی) اماکن مسکونی وام ۱۵۰میلیون ریالی پرداخت کرد.

بانک ملت در استان مازندران هم بابت بازسازی اماکن مسکونی و تجاری شهری و روستایی و همچنین تامین لوازم خانگی (معیشتی) اماکن مسکونی، تسهیلاتی با سقف های مبلغی مشابه استان گلستان پرداخت کرد.

قدردانی از عملکرد بانک ملت در زمان وقوع سیل

استاندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان لرستان با ارسال نامه ای، از خدمت رسانی بانک ملت به سیل زدگان استان، قدردانی کرد.


استاندار لرستان در نامه یادشده، از عملکرد دست اندرکاران بانک ملت در زمان وقوع سیل در استان، سپاسگزاری کرده و توفیق روزافزون آنان را در راه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خواستار شده است.

اهدای لوازم خانگی به سیل زدگان سه استان از سوی بانک ملت

بانک ملت یکصد و بیست بسته لوازم خانگی شامل اقلام ضروری مانند یخچال، سماور و ... را به سیل زدگان استان های لرستان، خوزستان و گلستان اهدا کرد. بسته های لوازم خانگی اهدایی بانک ملت در سه استان لرستان، گلستان و خوزستان طی آیین هایی جداگانه با حضور مدیران شعب بانک ملت در استان و مقامات محلی هر استان برگزار شد.



براساس این گزارش، این بسته ها متشکل از لوازم خانگی تولید داخل بوده و در ادامه کمک های قبلی بانک ملت به سیل زدگان تامین و توزیع شده است.

انتشار تیزر مسئولیت اجتماعی و عملکرد بانک ملت

بانک ملت در زمینه مسوولیت اجتماعی که همزمان با اهدای ۱۲۰ بسته لوازم خانگی به سیل زدگان در سه استان تولید شده است، تیزری منتشر کرد. این تیزر با محوریت آسیب های وارده به خسارت دیدگان از سیل نوروز ۹۸ تولید و منتشر شده است.

دبیر کمیته عالی تبلیغات بانک ملت در این خصوص اظهار داشت: تیزر جدید مسوولیت اجتماعی بانک ملت با سبک و سیاقی جدید طراحی و تولید شده است تا تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان داشته باشد. صابریان افزود: تیزر جدید مسوولیت اجتماعی روایتی است از ناامیدی تا به امید رسیدن در میان هموطنانی که به یکباره سیل، منزل مسکونی و امکانات زندگی آن ها را تخریب کرد.

صابریان تاکید کرد: تولید محتوای رسانه ای از اقدامات یک سازمان در زمینه مسوولیت های اجتماعی یک عُرف حرفه ای جهانی است و بانک ملت اقدامات ارزشمندی در حوزه مسوولیت های اجتماعی انجام داده که لازم است به آگاهی مخاطبان، مشتریان و اقشار مختلف جامعه رسانده شود.

در ادامه این تیزر می آید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها