کد خبر: ۴۶۵۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۳ فروردين ۱۳۹۱
امام جمعه اشنویه گفت: نامگذاری سال 91 به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی می تواند نقطه عطفی برای تحولات اقتصادی کشور محسوب شود.

ماموستا سیدمصطفی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در صورت توجه هر چه بیشتر به شعار محوری سال می توان شاهد تحولات چشمگیری در زمینه اقتصادی باشیم.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال در تداوم جهاد اقتصادی است، تصریح کرد: تداوم جهاد اقتصادی و توجه به تولید، حمایت از کار و سرمایه ملی مکمل جهاد اقتصادی است.

وی حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی را فرصتی طلایی برای شکوفایی استعدادهای جوان کشور دانست و افزود: شعار محوری سال می تواند تحولات مهمی را در همه عرصه‌های اقتصادی رقم بزند.

خاتمی با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"این نامگذاری را سبب تبدیل تهدیدهای دشمنان به یک فرصت برای ملت ایران دانست.

وی با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران ادامه داد: تحریم هایی که آمریکا از دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران تحمیل کرده است همواره با تدابیر رهبری نظام به فرصت تبدیل شدند.

این مسئول این نامگذاری را اقدامی هوشمندانه اعلام کرد و اظهار داشت: این تدبیر می تواند به نقطه عطفی در تحولات اقتصادی کشور تبدیل شود.

خاتمی حمایت از بخش تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت نیز باید گام‌های خود را در این زمینه استوارتر از گذشته بردارد و از بخش تولید حمایت‌های ویژه‌ای در قالب تسهیلات ارائه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها