کد خبر: ۴۶۵۱۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۰۸ دی ۱۳۹۸
طی ویدئویی که در صفحات مجازی عوامل نزدیک به بنی‌صدر منتشر شده است، محمود دلخواسته (از مشاورین و نزدیکان بنی‌صدر) پشت‌پرده تلویزیون ایران‌اینترنشنال را افشا نموده و صراحتا تامین‌کننده منابع مالی این تلویزیون را شاهزادگان رژیم سعودی معرفی می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، طی ویدئویی که در صفحات مجازی عوامل نزدیک به بنی‌صدر منتشر شده است، محمود دلخواسته (از مشاورین و نزدیکان بنی‌صدر) پشت‌پرده تلویزیون ایران‌اینترنشنال را افشا نموده و صراحتا تامین‌کننده منابع مالی این تلویزیون را شاهزادگان رژیم سعودی معرفی می‌کند.

مشاور بنی‌صدر معتقد است تلویزیون ایران‌اینترنشال با پشتوانه منابع مالی "هنگفت" ایجاد شده است؛ به گونه‌ای که میزان حقوق خبرنگاران این تلویزیون دوبرابر حقوق متعارف خبرنگاران فعال در دیگر مراکز خبری می‌باشد، همچنین مکانی که بعنوان دفتر این تلویزیون انتخاب شده است در یکی از مناطق لوکس‌ لندن می‌باشد که اجاره‌ی آن ماهانه تا ۲۰۰ هزار پوند برآورد می‌شود.

محمود دلخواسته همچنین از احتمال بهبود روابط ایران و عربستان طی ماه‌های آینده سخن به میان می‌آورد و این پیش‌بینی را مطرح می‌کند که در صورت برقراری روابط صلح‌آمیز بین ایران و عربستان سعودی، تلویزیون ایران‌اینترنشنال که در راستای تقابل محمد بن‌سلمان با جمهوری اسلامی شکل گرفته بود به فعالیت خود پایان خواهد داد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها