کد خبر: ۴۶۵۳۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۱ دی ۱۳۹۸
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران در اغلب نقاط کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور خبر داد و گفت:این سامانه بارشی از روز جمعه 13 دی ماه وارد کشور خواهد شد و ابتدا مناطق غربی و سپس بیشتر کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و بعد از آن برف و باران بیشتر نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.

فریبا گودرزی افزود:امروز چهارشنبه روی نوار شرقی بارش پراکنده داریم، همچنین خراسان رضوی ، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و برف خواهند داشت. جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت:در غرب سواحل، دامنه های زاگرس، شمال غرب و کمی غرب بارش های پراکنده و خفیف رخ می دهد و فردا نیز همچنان نوار شرقی بارش پراکنده همراه با وزش باد خواهدداشت.

گودرزی ادامه داد:گیلان و مازندران نیز بارش باران خواهند داشت، جمعه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود و بارش ها در نیمه غربی آغاز خواهد شد. شنبه و یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور برف و باران رخ می دهد و شدت بارش ها در جنوب کشور در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و شمال فارس خواهد بود.

پیش بینی هواشناسی برای تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود:آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود ، کمینه دمای امروز صبح تهران 1 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به 11 درجه بالای صفر می رسد، از جمعه اواخر وقت بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود ، شنبه و یکشنبه هفته آینده پایتخت بارانی خواهد بود.

گودرزی گفت:شهرکرد با دمای 5 درجه زیر صفر و بندرعباس و بوشهر 25 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها