کد خبر: ۴۶۵۴۰۷
زمان انتشار: ۰۶:۴۲     ۱۳ دی ۱۳۹۸
در حال تکمیل/
در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه 598، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم، گفته می شود این حمله توسط آمریکایی ها صورت گرفته است.

دست‌کم چهار راکت به نزدیکی این فرودگاه اصابت کرده است.

همزمان گزارش شد بالگردهای آمریکا در حال پرواز بر فراز فرودگاه هستند.

آمریکا به اتباعش درباره سفر به عراق هشدار داد

وزارت خارجه آمریکا، روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای، هشدار داده است که اتباع این کشور به دلیل خطر تروریسم، ربایش و درگیری مسلحانه، از سفر به عراق برحذر باشند.

در این بیانیه ادعا شده است: «شبه‌نظامیان فرقه‌ای تهدیدی برای تمامی منافع کشورهای غربی در سرتاسر عراق تشکیل می‌دهند.»

سفارت آمریکا در بغداد نیز روز چهارشنبه از تعلیق همه فعالیت‌های کنسولگری این کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد.

از روز سه‌شنبه صدها معترض عراقی در اعتراض به حمله آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی و نقض حاکمیت کشورشان، مقابل سفارت آمریکا در بغداد تظاهرات کردند و چندین نقطه از سفارت آمریکا را به آتش کشانده و پرچم عراق و الحشد الشعبی را بر فراز دیوارهای این سفارت برافراشتند.


در حال تکمیل....


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها