کد خبر: ۴۶۵۵۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۴ دی ۱۳۹۸
بامداد روز جمعه 13 دی ماه 1398 خبر اندوهناک شهادت بزرگ مردی از سلسه جانبازان روح خدا و سرداری از سرداران بزرگ اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلمانی در همه دنیا پخش شد.
با شنیدن این خبر تاسف انگیز نه تنها جهان اسلام بلکه قلوب همه مردم آزاده و خدا جوی دنیا پر از غم و ماتم گردید و عزادار شد. چرا که همه انسان های این جهان خاکی شاهد از دست دادن مردی بودند که حافظ یتیمان و مستضعفان و به تاراج رفتگان بود، مردی که نماد رهایی مظلوم از ظالم بود.
بله حاج قاسم نه اینکه فقط محبوب ایرانیان باشد محبوب همه قلب های مظلوم و عاشقان آزادی و حریت انسان در صده بیست و یکم در عراق ،افغانستان ،لبنان ،سوریه ،یمن ،پاکستان و دهها کشور دیگر شده بود.

حاج قاسم نه تنها محبوب ایرانیان و سردار ملیشان باشد بلکه محبوب تمامی اقوام ایرانی ازترک، عرب ، بختیاری ، بلوچ و لر و ..... و غیر ایرانی بود.

حاج قاسم یعنی تفکر هیهات من الذلّه
استکبار جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان گمان کرده اند با شهادت حاج قاسم حلقه اتصال بین ملت های مستضعف و مظلومین جهان را گسسته اند .....زهی خیال باطل که حاج قاسم فقط یک فرد مشخص با دستی مجروح از مبارزه با بی داد نبود بلکه حاج قاسم یک تفکر بود، او نماد تفکر انقلابی ،تفکر مقاومت و ایستادگی ،تفکر پیروزی خون بر شمشیر و خلاصه اینکه حاج قاسم تفکر ناب حضرت روح الله و نایب بر حقش امام خامنه ای برای آزادی مستضعفان جهان از دست مستکبران بود و این تفکرتازه درخت جوانش بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی موقع میوه دادنش رسیده میوه هایی از جنس شهید حججی ها و مصطفی صدر زاده ها .... ومیلیون ها جوان انقلابی و مومن در سراسر دنیا نه فقط شیعه بلکه اهل سنت و مسیحی و .... و خدا می داند و اهلش که این تفکر چه بر سر اهل ظلم و بی داد خواهد آورد.

مالک اشتر علی
تفکر حاج قاسم یعنی ولایت پذیری و جان شیرن خود را فدای اسلام و مسلمین کردن یعنی ولایت پذیری و تا آخر جان پای عهد خود ایستادن و.......و همین تفکر او بود که در جنگ تحمیلی 8 ساله او را چند بار مجروح نمود و بارها تا مرزشهادت پیش رفته بود.

تفکر حاج قاسم یعنی به داد بیچارگان رسیدن ،در لحظه خطر خود را فدایی ملت کردن رسیدگی به زلزده زدگان و دررسیل مانده ها و ........

حاج قاسم دانشجوی نمونه دانشگاه امام حسین
در یک جمله می توان گفت که حاج قاسم خوب دانشجویی بود در مکتب اربابش حسین ابن علی علیه السلام و دراین مکتب مشق عشق به اسلام و وفاداری به ولایت و شهادت در این راه را با نمره عالی قبول و دانشجوی نمونه ای در عصر خمینی برای مولایش حسین ابن علی شد.و به همه فهماند که بامقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بیداد است که می توان همیشه پیروز میدانهای سخت شد . به همه فهماند که راه شهادت تنها راه باز مقابله با طاغوت است و چه زیبا حضرت حق فرمود و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته.

علمدار گام اول و الگوی جوانان در گام دوم
در یک کلام میتوان گفت حاج قاسم اسم رمز بود اسم رمز گام اول انقلاب اسلامی ،یعنی علمدار مقاومت و سردار ایستادگی در مقابل زور گویان عصر حاضر بود.

و چه خوب الگویی بود و خواهد بود برای جوانان انقلابی برای گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی ایران و صدور انقلاب به همه ملت های آزاده جهان

بسم الله القاصم الجبارین .......
اورفت تا به تاریخ راه بن بست مذاکره را نشان دهد.
او رفت اما دشمنان این مرز بوم بدانند میلونها جوان انقلابی که خون رگهایشان تازه به جوش آمده در سراسر دنیا آماده فدا شدن برای تفکر حاج قاسم هستند و تا انتقام خون این سردار عزیز را نگیرند از پای نخواهند ایستاد.

او رفت اما دشمنان اسلام و مقاومت بدانند با خون این سردار عزیز چنان اتحادی در محور مقاومت شکل خواهد گرفت که کمترین آن فرار آمریکایی ها از عراق و منطقه و در نهایت نابودی اسراییل خواهد بود.

او رفت اما ..............
گرگ ها خوب بدانند دراین ایل غریب
گر پدر مُرد تفنگ پدری هست هنوز
گر چه یاران همه بار سفر بر بستند
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز
محمد افضلی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اصغرپور
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۸
۰
۰
این افتخار، نصیب تاریخ شد که توانست نام الگوی آزادگان جهان #شهید سردار سلیمانی را در لوح خود حک کند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها