کد خبر: ۴۶۵۹۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۲ دی ۱۳۹۸
ارتباط سلبریتی‌ها و سفارتخانه‌ها وارد فاز جدیدی شد؛
با انتشار خبر میدان‌داری و سازماندهی تجمع روز گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر توسط سفیر انگلیس، موج خبری جدیدی در این باره در فضای رسانه‌ای به راه افتاد. نکته جالب این تجمع اما حضور حداقل دو سلبریتی یعنی «جعفر پناهی» و «پرستو صالحی» در این تجمعات و پوشش آنلاین هنجارشکنی‌ها در صفحات شخصی‌شان بود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با انتشار خبر میدان‌داری و سازماندهی تجمع روز گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر توسط سفیر انگلیس، موج خبری جدیدی در این باره در فضای رسانه‌ای به راه افتاد.

نکته جالب این تجمع اما حضور حداقل دو سلبریتی یعنی «جعفر پناهی» و «پرستو صالحی» در این تجمعات و پوشش آنلاین هنجارشکنی‌ها در صفحات شخصی‌شان بود.

این در حالی است که روز گذشته تعدادی از بازیگران و هنرمندان در اقدامی هماهنگ اقدام به انتشار فراخوان تجمع برای روز یکشنبه کرده بودند که شاید اکنون و با مشخص شدن نقش سفارت انگلیس در ماجرا بهتر بتوان به نحوه هماهنگی مجازی هنرمندان پی برد.

خبر ارتباط هنرمندان با سفارتخانه های اروپایی در یک سال گذشته بارها مطرح شده و برخی هنرمندان نیز در جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت این کشور حضور پیدا کرده بودند.

همچنین طی سال‌های گذشته چندین سفارت اروپایی میزبان ضیافت افطار برخی هنرمندان نشان‌دار بودند.

همچنین سال گذشته خبر دستگیری و محکومیت «ارس امیری» به جرم سازماندهی و وساطت میان سفارتخانه‌های خارجی با سلبریتی‌ها خبرساز شده بود.

اکنون به نظر می‌رسد ارتباط سلبریتی‌ها و سفارتخانه‌ها وارد فاز جدیدی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها