کد خبر: ۴۶۶۸۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما با یک دشمن مصمم کینه‌توزی مواجه‌ایم که جز زبان زور و قدرت نمی‌فهمد؛ تنها در صورتی می‌توانیم حق ملت را از او بستانیم که دارای قدرت باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، امیر سرتیپ حاتمی امروز در سفر به کرمان و در گلزار شهدای این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سلام و دورد به ارواح همه شهدای کشورمان می‌فرستیم، خیلی سخت است کرمان بیاییم و حاج قاسم عزیز ما نباشد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که اجر جهاد مستمر ایشان جز شهادت نبود و راه ایشان یک مکتب است، ایشان دانش‌آموخته برجسته مکتب انقلاب اسلامی بود که خودش نماد مجسم این مکتب است و ان‌شاالله راهش با تمام وجود ادامه پیدا کند.

وزیر دفاع ادامه داد: راهی که ایشان رفت و چهل سال شبانه‌روز برای آن زحمت کشید راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یعنی همان شعارهای اساسی مردم در انقلاب بود و مردم ما این شعارها را آگاهانه و مصمم در طول تاریخ انقلاب انتخاب کردند.

حاتمی تصریح کرد: شهدای ما نخبگان این مسیر بودند و شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای این شهدا به‌ ویژه شهدای مقاومت بود و ان‌شالله این راه مصمم‌تر و پیروان این راه مصمم‌تر این راه ادامه خواهند داد.

وی عنوان داشت: دشمنان باید بدانند و امروز بیش از گذشته می‌دانند که با شهادت فرزندان نخبه ملت، این راه تقویت می‌شود؛ همان‌طور که مردم همگی با تمام وجود آمدند و به دهان دشمن زدند و گفتند این راه را ادامه خواهیم داد.

امیر سرتیپ حاتمی خاطرنشان کرد: آرزوی ماست و مستمر از خداوند می‌خواهیم بتوانیم این راه را خوب بشناسیم و به آن پایبند باشیم و با این راه است که عاقب‌بخیر می‌شویم و تلاش می‌کنیم در این راه باشیم؛ اما اینکه چقدر در این راه هستیم اگر حاج قاسم سرباز این راه بود، ما سرباز صفر این راه هستیم و باید شبانه‌روز تلاش کنیم. کاری که شهدا کرند در مقابل کاری که می‌کنیم غیرقابل مقایسه است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در مکتب انقلاب اسلامی بودند اثر شهادت و ایستادگی و مقاومت را می‌دانند چراکه دشمن را به خوبی می‌شناسند، ما با یک دشمن مصمم کینه‌توزی مواجهیم که جز زبان زور و قدرت نمی‌فهمد، تنها در صورتی می‌توانیم حق ملت را از او بستانیم که دارای قدرت باشیم.

حاتمی گفت: ما در این مسیر تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و به همه خدمتگزاران نظام تأکید می‌کنیم حتما باید با قدرت، حق ملت ایران را گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها